Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@10:12:43 GMT

بررسی تغدیه دانش آموزان در «دکتر سلام»

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۳۹۲

بررسی تغدیه دانش آموزان در «دکتر سلام»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر ضیاء الدین مظهری متخصص تغذیه شنبه 30 شهریور ماه مهمان برنامه «دکتر سلام» خواهد بود.

در این برنامه در رابطه با تغذیه دانش آموزان در زنگ تفریح و مضرات فست فوت ها گفتگو می شود.

برنامه «دکتر سلام» به تهیه‌کنندگی مهران دشت بزرگی هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغذیه تلویزیون شبکه هفت دکتر سلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛رضامرادصحرایی افزود: ۱۰ تا ۲۰ درصد برنامه‌های آموزشی باید متناسب با زیست بوم هر استان امکان تغییر داشته باشد،

وي گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می شود و تعداد دانش آموزان در رشته های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد.بنابراین تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ هنرستان به واحدهای تولیدی و کارآفرین تبدیل خواهد شد معادل ۲ درصد اعتبارات حساب‌های ملی و استانی پیشرفت و عدالت در اختیار شرکت‌ها و صنایعی قرار خواهد گرفت که اقدام به تاسیس هنرستان جوار آن شرکت می‌کنند. 

وزیر آموزش و پرورش افزود: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش متمرکز فنی و حرفه‌ای و هنرستان‌ها به آموزش مهارت به دانش‌آموزان غیر از رشته فنی و حرفه‌ای اختصاص پیدا خواهد کرد. 

صحرايي درخصوص برنامه آموزشی استان‌ها برای سال تحصیلی جدید، گفت: ۱۰ تا ۲۰ درصد برنامه‌های آموزشی باید متناسب با زیست بوم هر استان امکان تغیبر داشته باشد. امکان‌سنجی این موضوع در دستور کار شورای عالی آموزش و پرورش قرار گرفته و امیدواریم این موضوع نیز به زودی به ثمر برسد. یکی از کارهای آیین‌نامه اخیر این است که ۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت آموزی باید تغییر پیدا کند.  

وی بیان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب یک طرح اعلام شده است. کمیسیون آموزش مجلس آن را تصویب کرده و در نوبت صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

صحرایی در پاسخ به سوالی درباره دریافت شهریه برای مهارت آموزی نیز گفت: اگر قانونی در مجلس است که اعلام کرده گرفتن هزینه مهارت آموزی غیرقانونی است، آن قانون مبناست. ما قانونی نداریم که اعلام کرده باشد گرفتن هزینه مهارت‌آموزی غیرقانونی است. اینکه سال گذشته گرفته نشده به این معنا نیست اخذ هزینه مهارت‌آموزی امسال غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟