Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از ۲۸ شهریور ماه آغاز شده و تا ۳۱ همین ماه در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان ادامه خواهد یافت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۴۳ نفر حضور دارند، «حسن یزدانی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر «جیم اسپینال» از پورتوریکو را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه فنی «استفان ورب» دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت.  یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی «نایفونوف» دارنده مدال طلای اروپا از روسیه را در حالی که ۲ بر صفر پیش بود در همان سه دقیقه نخست ضربه فنی کرد و به نیمه‌نهایی راه یافت و دومین سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران را نیز کسب کرد.

یزدانی در نیمه نهایی باید با برنده مبارزه «احمد دواروف» از آلمان و «ناظم امین» از سان ماریو مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ۲۵ نفر حضور دارند، «بهنام احسان‌پور» دارنده مدال طلای جوانان جهان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم «رجب توپال» دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را ۶ بر ۳ شکست داد و در دور بعد «احمدنبی گوارزاتیلوف» دارنده مدال برنز جهان از جمهوری آذربایجان را ۱۳ بر ۱۲ شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

آزادکار مازندرانی تیم ملی که سومین میدان جهانی خود را تجربه می‌کند برای راهیابی به فینال باید به مصاف «ماگومد رسول ادریس‌اف» از روسیه برود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم «بهمن تیموری» پس از استراحت در دور نخست در دور بعد برابر «رشید قربان‌اف» دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان در حالی که تا یک دقیقه به پایان کشتی از حریف پیش بود در نهایت مبارزه ۱۳ بر ۱۰ مبارزه را واگذار کرد.

این ازبکی با شکست حریف ارمنستانی به نیمهنهایی راه یافت و برای راهیابی به فینال باید با «کایل داک» دارنده مدال طلای جهان از آمریکا مبارزه کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم «علی شعبانی» در دور اول «ابراهیم جیفتجی» قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه را ۹ بر یک شکست داد. وی در مرحله بعد برابر «الیزبار اودیکادزه» دارنده مدال برنز جهان از گرجستان با نتیجه ۱۱ بر ۸ شکست خورد و باید منتظر  باشد تا در صورت راهیابی حریفش در فینال، فردا (یکشنبه) در جدول شانس مجدد و برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک به مصاف حریفان برود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی فدراسیون کشتی بهنام احسان پور بهمن تیموری علی شعبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان محمدی برنز گرفت

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست حریف چینی، مدال برنز آسیا را به خود اختصاص داد.

طرفداری | بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن 63 کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت،  9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست 10-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 نیز ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی 5 وزن اول، شانس کسب 2 مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز  دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • علیزاده، اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • اولین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا صید شد + ویدئو
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • ببینید | ایمان محمدی برنز گرفت
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • میرزازاده، علیزاده و دادمرز به دیدار فینال راه یافتند/عبدی و محمدی به رده بندی رفتند
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی کارمند همراه اول شدند