Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@07:03:33 GMT

حسن یزدانی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۴۳۴

حسن یزدانی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

حسن یزدانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان راه یافت و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات چهار وزن سوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمان جهان از صبح امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر جیم اسپینال از پورتوریکو را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه ۹ بر ۲ و ضربه فنی استفان ورب دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را از پیش رو برداشت.  یزدانی در دور چهارم و در مرحله یک چهارم نهایی آرتور نایفونوف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه ۴ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کد خبر 390310

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن یزدانی کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم

دارنده‌ی مدال طلای ‌و برنز المپیک درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسمپور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی اظهار کرد: این دو کشتی‌گیر قبلا باهم کشتی گرفتند و یزدانی پیروز شده است.

ابراهیم جوادی دارنده مدال طلای جهان و پیشکسوت کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد پس از قهرمانی در آسیا گفت: در سطح آسیا از بهترین‌ها هستیم و قبلا بارها قهرمان شدیم اما امیدواریم بتوانیم در  سطح المیپک هم و جهانی هم قهرمان شویم.

 

جوادی در خصوص نقس‌های تیم ملی گفت: هر کشتی‌گیری فنون خاص خود را دارد و اجرا می‌کند و در هرصورت در دنیا صاحب سبک هستیم، ما انواع فنون‌های زیرگیری را داریم و در حین مسابقات اجرا می‌کنیم، کشتی‌گیران ما بد نبودند.

 

وی در خصوص عملکرد رحمان عموزاد در ادامه برابر کشتی‌گیران مطرح جهان بیان کرد: بستگی به شرایط عموزاد در اون دوران دارد و مربیان باید شرایط را بسنجند و این ورزشکار را به حدی آماده کنند که در المپیک و مسابقات جهانی هم بتواند کشتی بگیرد، من زیاد بالاسر بچه‌ها نیستم اما مربیانی که بالاسر کشتی‌گیران هستند باید نقات ضعف را در نظر بگیرند و آن را برطرف کنند.

 

پیشکسوت کشتی ایران درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسم پور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی اظهار کرد: حسن یزدانی در حال حاضر عمل کرده است و مصدومیت دارد و  فعلا تمرین نمی‌تواند برای مسابقه تمرین کند، در هر صورت هردو از بهترین کشتی‌گیرهای ما هستند و از خوب‌ها، اما اگر حسن یزدانی بخواهد کشتی بگیرد باید دستش خوب شود این دو کشتی‌گیر قبلا باهم کشتی گرفتند و یزدانی پیروز شده است، کامران قاسمپور هم کشتی گیر خوبی است و اگر در المپیک وزن ۹۲ کیلوگرم داشتیم خیلی می‌توانست موثر باشد و اگر ۹۷ کیلوگرم را انتخاب می‌کرد کشتی سختی داشت، امیدواریم کشتی‌گیران شرایط خوب و سلامتی داشته باشند و هرکدام که بهتر بود در المپیک کشتی بگیرد.

  

وی در آخر در مورد اینکه می‌توانیم سه سهمیه باقی مانده را کسب کنیم یا خیر؟ ادامه داد: چون در تمرینات بالاسر بچه‌ها نیستم نمی‌توانم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم اما امیدواریم این کشتی‌گیران سهمیه‌ها را کسب کنند و ما بتوانیم در ۶ وزن قانونی المیپک بتوانیم کشتی بگیریم و بچه‌ها بدرخشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • تلاش کشتی گیر مازندرانی برای کسب مدال طلا
  • نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند؛ دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند | دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند/دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند