Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:27:30 GMT

مشارکت مردم توطئه های ضد انقلاب در کردستان را سرکوب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۵۳۵

مشارکت مردم توطئه های ضد انقلاب در کردستان را سرکوب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر فرهاد آریانفر ظهر امروز در مراسم رونمایی از مستند زندگی شهید فیض الله امانی در سنندج اظهار داشت: عزت، اقتدار و بزرگی کنونی نظام اسلامی مرهون رشادت های همه شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر امروز نظام اسلامی در تمامی عرصه های مختلف بین المللی و جهانی حرفی برای گفتن دارد، مرهون رشادت های شهیدانی است که در طول دوران دفاع مقدس و سایر صحنه های دفاع از انقلاب و نظام در صحنه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش ادامه داد: شهدای عزیز انقلاب اسلامی در سالهای نخستین پیروی انقلاب اسلامی با حضور خود در صحنه عزتی را به ملت ایران هدیه کردند که امروز و بعد از گذشت سالهای بسیار همچنان ما در این مسیر حرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه مردم استان کردستان نیز در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی مثالی را ار خود به نمایش گذاشتند، افزود: مشارکت و همراهی خود مردم باعث سرکوب توطئه های ضد انقلاب در کردستان شد.

امیر آریانفر گفت: به برکت حضور و مشارکت خود مردم و جانفشانی های همه نیروهای مسلح ما بود که امروز ما می توانیم در صحنه های مختلف از نظام و انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم و تولید مستندی در خصوص زندگی شهید امانی، عنوان کرد: ادامه دادن راه و روش شهدا امری بسیار مهم و ضروری است و انتظار می رود که این مهم همواره در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این مراسم از مستند زندگی شهید فیض الله امانی با عنوان همه جای ایران سرای من است به صورت رسمی رونمایی شد و قرار است که امشب از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان پخش شود.

کد خبر 4724371

منبع: مهر

کلیدواژه: صدا و سیمای کردستان ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی امیر آریانفر اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند

سید احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در پاسخ به این سوال که ایده دیوارنگاره‌ها از کجا آمد؟ گفت: فکر می‌کنم ماجرای دیوارنگاره‌ها با دیوارنگاره میدان ولیعصر شروع شد و به نوعی به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی در هنر تبدیل شدند. برخی مواقع این دیوارنگاره مواضع منفی و گاهی هم بازخورد مثبت در برداشت. هر موقع کار جدی بر روی آن انجام شده، واکنش‌های داخلی و خارجی داشته است. 

باقری ادامه داد: ویژگی عکس صحنه‌پردازی شده این است که با وجود ابزار‌های فتوشاپ ذهن ما عکس را به مثابه امر واقعی تلقی می‌کند. همانطور که با دیدن یک فیلم سینمایی می‌خندیم یا گریه می‌کنیم، وقتی شما از عکس صحنه‌پردازی شده استفاده می‌کنید، مردم آن را باور می‌کنند. 

مدیر خانه عکاسان ایران در پاسخ به این سوال که با وجود ابزار‌های هوش مصنوعی به فکر جایگزین کردن آن با ابزار‌های گریم و صحنه و ... نیستید؟ گفت: هوش مصنوعی در زمینه انسان و روح انسان عاجز است. وقتی هوش مصنوعی بخواهد روح انسانی را بازتاب دهد، کار مصنوعی از آب در می‌آید. 

وی درباره عکسی بخاطر مردم فلسطین و با الهام از آیات قرآن کریم گرفته شده، گفت: عکاسی صحنه‌پردازی شده از لحاظ تولید مثل یک پلان از فیلم است، که خروجی‌اش باید مثل یک فیلم سینمایی باشد. لایه اصلی عکس سپردن فرزندان به آب است. اما در کنار آن وقایع تکان‌دهنده و افرادی که در خط مقدم روایت داستان هستند و نماد مقاومت فلسطین هستند، داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است