Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از ابلاغ بخشنامه طرح شناور شدن ساعات کاری ادارات استان تهران تا ساعتی دیگر توسط معاون اول رئیس‌ جمهور خبر داد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، انوشیروان محسنی بندپی امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به 41 روستا از شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند اظهار داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به 15 روستا در شهرستان دماوند و 26 روستا در شهرستان فیروزکوه آغاز شده است که با اجرایی شدن این اقدام همه شهروندان در شهرها و روستاها از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روستاهای برخوردار از نعمت گاز در استان تهران تصریح کرد: به نظر می‌رسد با پوشش گازرسانی امروز 100 درصد روستاهای استان تهران از نعمت گاز برخوردار بوده باشند.

تکمیل پروژه‌های گازرسانی در شیراز تسریع شوداصفهان|عملیات گازرسانی به شهرک صنایع کارگاهی امیرکبیر شهرضا آغاز شد16 روستای فاقد گاز دامغان گازرسانی می‌شود

استاندار تهران سپس با اشاره به روند پروژه کمربندی دماوند با 6.5 کیلومتر بیان کرد: به لحاظ تأمین نقدینگی مشکلی در این زمینه وجود داشت مقرر شد با تهاتر منابع در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری مردم از این پروژه باشیم.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به آغاز عملیات شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان دماوند افزود: 7 کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهر دماوند و 35 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرستان دماوند وجود دارد که حال پیگیری برای اجرای آن هستیم و امید داریم تا دهه فجر تصفیه‌خانه فاضلاب نیز احداث شود.

وی در پایان با اشاره به طرح شناور شدن ساعات کار ادارات استان تهران خاطرنشان کرد: تا ساعتی دیگر بخشنامه‌ای توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ می‌شود که طبق آن کلیه کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند تا ساعت 9 صبح هر زمان که تمایل داشتند محل کار حاضر شوند و تأخیری برای آن‌ها محاسبه نمی‌شود اما مابه‌تفاوت به صورت مرخصی برای آن‌ها محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزاکریمی رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار این شهرستان خبر داد.

میرزاکریمی گفت: هر ساله در فصل زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف موقتاً پاسگاه محیط بانی دریاچه تار تعطیل شده و در فصل بهار مجدداً بازگشایی می‌شود و به فعالیت خود در راستای حفظ و حراست از این منطقه ارزشمند ادامه می‌دهد.

وی افزود: این پاسگاه امروز بازگشایی و محیط‌بانان در محل مستقر شده و به دلیل نا مساعد بودن مسیر و خطرات احتمالی همچنان به استناد مصوبات ستاد بحران فرمانداری شهرستان، بازدید از منطقه برای طبیعت‌گردان و گردشگران ممنوع بوده و از ورود به منطقه جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند اظهار داشت: در حال حاضر شهرستان دماوند دارای دو پاسگاه محیط بانی کوه سفید و دریاچه تار است و امیدواریم در سال جاری پاسگاه رودافشان هم احداث و فعال شود.

کد خبر 6085579

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  •  گازرسانی به حفرات خالی تکاب کلید خورد