Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@16:15:00 GMT

خط و نشان رئیس جدید سازمان بازرسی برای مدیران متخلف

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۸۲۸

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن درویشیان در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سه عامل مهم در توفیق هر مجموعه نقش اساسی دارد و اگر کشوری قانون نداشته باشد هرچند مدیران خوبی داشته باشد به اهدافش که پیش بینی شده دست نمی یابد. 

وی گفت: علاوه بر قانون، مجریان و نظارت بر اجرای قوانین از دیگر عوامل موفقیت هر سیستمی است و در این زمینه، نظارت از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: پیشگیری یکی از راهبردهای جدید قوه قضائیه است و چون مدیران و کارکنان دولتی، سرمایه های کشور هستند و باید از آنها صیانت کرد، یکی از موارد صیانت، نظارت و پیشگیری است.

درویشیان با تاکید براینکه شیوه های سنتی و اعزام هیئت های نظارتی دیگر کارساز نیست، تصریح کرد: باید به سمت نظارت های الکترونیکی برویم و سامانه های فعال در برخی حوزه ها باید با سازمان بازرسی مرتبط شوند تا بموقع و قبل از اینکه تصمیم نادرستی گرفته شود،فعالیت ها را رصد کنیم.

وی افزود: حمایت از مدیران کارآمد، قانونگرا و پاکدست در دستور کار قرار دارد و به همین منظور پیگیری می کنیم تا با همکاری مجلس بند ابلاغی مقام معظم رهبری در رابطه با برنامه های چندگانه توسعه عملیاتی شود و حمایت از تولید و کارآفرینی سالم در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشورگفت: معتقد نیستیم فساد سیستمی است اما فساد هر اندازه هم که کم باشد، بازهم زیاد است و در کشوری که مردم پایه و اساس هستند، فساد قابل تحمل نیست و باید بسترهای فساد زا شناسایی شوند و برخورد لازم صورت گیرد و با کسانی که از این بسترها سوءاستفاده می کنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: یکی از اولویت های ما در سازمان بازرسی این است که مدیران ما وظیفه شان را در رابطه با نظارت به درستی انجام دهند و موضوع واحدهای نظارتی دستگاه های اجرایی بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد چراکه طبق قوانین مکلف به ارایه گزارش هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

با حکم رئیس دستگاه قضا؛ نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما منصوب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در احکام صادر شده از سوی رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی از این پس به عنوان نمایندگان دستگاه قضایی در این شورا حاضر خواهند بود.

مرکز رسانه قوه قضائیه - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی