Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - رؤیاهای مایکروسافت برای دستگاه‌های دو صفحه‌نمایشی به این زودی‌ها به وقوع نخواهد پیوست. ثبت اختراعی جدید از این کمپانی دستگاهی را به نمایش می‌کشد که لولاهای آن با مایع ما گاز ویژه‌ای پرشده است که فشار ناشی از باز و بسته شدن بر روی صفحه‌نمایش تاشو را کاهش می‌دهد. مایکروسافت به‌تازگی اختراع جدیدی را در رابطه با صفحه‌نمایش‌های تاشو ثبت کرده است و همین امر احتمال عرضه سرفیس تاشو در دوم اکتبر را به صفر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و  به نقل از  engadget، رؤیاهای مایکروسافت برای دستگاه‌های دو صفحه‌نمایشی به این زودی‌ها به وقوع نخواهد پیوست. ثبت اختراعی جدید از این کمپانی دستگاهی را به نمایش می‌کشد که لولاهای آن با مایع ما گاز ویژه‌ای پرشده است که فشار ناشی از باز و بسته شدن بر روی صفحه‌نمایش تاشو را کاهش می‌دهد.
 
این ثبت اختراع از جانب تیم صدور مجوز فناوری‌های مایکروسافت ارائه شده است و مختص دستگاه خاصی به ویژه با برند مایکروسافت نیست. به‌جای آن مایکروسافت ممکن است این فناوری را به دیگر تولیدکنندگان سخت‌افزار بفروشد و صفحه‌نمایش‌های تاشو در بازار همه‌گیرتر شود.
     
همچنین احتمال عرضه تبلت تاشوی سرفیس در رخداد دوم اکتبر مایکروسافت بسیار پایین است و حتی ممکن است این کمپانی هیچ‌وقت چنین دستگاهی به بازار عرضه نکند. همچنین شایعات دیگر حاکی از آن است که این کمپانی به‌شدت روی ساخت دستگاهی ویندوزی به نام Centaurus با دو صفحه‌نمایش کار می‌کند اما این دستگاه نیز لزوما با صفحه‌نمایش تاشو به بازار عرضه نخواهد شد. باید منتظر بود و دید که برنامه‌های مایکروسافت برای دنیای صفحه‌نمایش‌های تاشو چه خواهد بود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از راه‌اندازی یکصدوبیست‌وهشتمین جایگاه دومنظوره در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی در این باره گفت: مجتمع خدمات رفاهی «سپهر» در زمینی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در محور حمیل به ایلام احداث شده است.

وی افزود: این جایگاه که در یکی از مسیرهای اصلی زوار کربلای معلی به‌ سمت مرز مهران و مرز خسروی قرار دارد، دارای دو سکوی بنزین و دو سکوی نفت‌گاز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه هرکدام از مخازن بنزین و نفت‌گاز جایگاه سپهر ۴۵ هزار لیتر ظرفیت دارد، تصریح کرد: این جایگاه سبب اشتغال‌زایی ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم شده و با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی این منطقه به ۱۶۵ جایگاه رسیده است.

شایان ذکر است ۱۰ جایگاه سیار در مرزهای این استان در حال سوخت‌رسانی هستند که از این تعداد ۶ جایگاه در مرز پرویزخان، یک باب در شیخ‌صله، یک باب در سومار و یک باب در مرز شوشمی است، همچنین جایگاه مستقر در مرز خسروی نیز با ظرفیت ۹۰ هزار لیتر در ایام اربعین فعال است.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌عهده دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت تصاویر هولوگرافیک سه‌بعدی با آیفون ۱۴ !
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • ایران موفق به ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک شد
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمده است
  • استفاده از پولیش رنگ نانویی در قطعات خودرو
  • آموزش: چند نکته برای خرید تبلت مناسب
  • تبلت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟