Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:16:40 GMT

استقبال ستاره زنان آمریکا برای پیوستن به بارسا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۳۹۹۷

استقبال ستاره زنان آمریکا برای پیوستن به بارسا

مگان راپینو کاپیتان تیم فوتبال زنان امریکا از علاقه اش به بارسا و بازی در لیگ اسپانیا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زنان آمریکا در جام جهانی زنان با اقتدار به قهرمانی رسید اما شاید بتوان گفت آنچه این دوره از جام جهانی زنان و به خصوص قهرمانی تیم ملی آمریکا را در آن جنجالی کرد اظهارنظرهای یک چهره  مهم در تیم ملی این کشور بود: مگان راپینو، کاپیتان آمریکا که در جریان مسابقات با گفتن اینکه آمریکا حتی اگر قهرمان جام جهانی شود برای دیدار با رئیس جمهور و قبول تبریک او به کاخ سفید نخواهد رفت، همه نگاه‌ها را به این تیم جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صحبتهای راپینو واکنش تند ترامپ را به دنبال داشت و بین این دو چند توییت کنایی رد و بدل شد و جنگی رسانه‌ای بین هواداران هر دو طرف درگرفت.

 

 

 

 

کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در مصاحبه با بین اسپورتس از علاقه اش به بارسلونا سخن گفت:« بارسلونا در قلب من جای دارد و تیم محبوبم محسوب می شود. شیوه و سبکی که این تیم بازی می کند، تماشایی و الهام بخش است و من را شیفته خود کرده. خیلی دوست دارم بازی های این تیم را تماشا کنم. البته از بازی های رئال و اتلتیکو هم خوشم می آید ولی بارسا را به همه ترجیح می دهم.»

 

راپینو که الان 34 ساله است برای رین کلاب واشینگتون بازی می کند ولی بازی در اسپانیا را رد نمی کند:« بله دیگر جوان نیستم اما اگر به یک مگان راپینوی باتجربه نیاز دارند، همین جا هستم و از بازی در اسپانیا استقبال می کنم. زمانی برای لیون بازی می کردم ولی دوست دارم فوتبالم را در اسپانیا تمام کنم.»

 

 

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا روبروی بارسلونا به میدان رفت و موفق شد در حضور تماشاگرانش با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و گام بزرگی را در مسیر کسب عنوان قهرمانی بردارد. 

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این بازی به پیروزی رسیدند که دو بار توسط آندریاس کریستنسن و لوپز از حریف عقب افتادند اما درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که بتوانند بار دیگر به بازی برگردند و پیروز میدان لقب بگیرند. 

اما اتفاق جالبی که پس از پایان بازی رخ داد مربوط به واکنش ستاره برزیلی رئال به پست منتشر شده توسط یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بود که به نوعی لوپز و شادی پس از گل او را به سخره گرفته بود و این بازیکن هم با او همراه شد. 

لوپز پس از این که دروازه رئال مادرید را باز کرد، به سمت هواداران رفت و روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین ایستاد و شادی گلی مشابه شادی گل بلینگام به نمایش گذاشت. این کاربر با انتشار این عکس در کنار شادی گل خاص بلینگام نوشت: «فکر کرده بود بلینگام است» و وینیسیوس هم با خنده‌ای او را همراهی کرد تا باز هم جنجال جدیدی ایجاد کرده باشد.

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو
  • ستاره سابق رئال: بارسا می‌تواند ال‌کلاسیکو را ببرد!
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!