Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی بسکتبال خیابانی (Streetball) به میزبانی بروجن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود پرسته، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: در این دوره از مسابقات 36 ورزشکار در قالب 9 تیم از سراسر استان در مجموعه زمین های ورزشی پارک ملت با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: بسکتبال خیابانی و یا استریت بال یکی از انواع ورزش بسکتبال است که تمامی وقایع آن در سایت رسمی FIBA 3*3 ثبت شده و در رنکینگ جهانی ورزشکاران و تیم های شرکت کننده موثر خواهد بود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجن با بیان اینکه بسکتبال خیابانی در فضای باز، پارک و یا خیابان برگزار می شود، اضافه کرد: شیوه برگزاری این بازی به بازیکنان اجازه می دهد مهارت های فردی خود را تنها در یک حلقه از زمین به نمایش بگذارند.
 
پرسته گفت: در پایان این رقابت های یک روزه، تیم های نظام مهندسی بروجن، آریا بروجن و پیشکسوتان فرادنبه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و جواز حضور در مسابقات کشوری را بدست آوردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف

دریافت 61 MB

تصویربردار: پوریا کاشانی راد

کد خبر 6085638

دیگر خبرها

  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد