Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@11:11:54 GMT

نرخ اشتغال در استان اصفهان بالا نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۲۰۸

نرخ اشتغال در استان اصفهان بالا نیست

رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: باید دست مدیرکل صنعت اصفهان را باز نگه داریم تا شاهد رونق صنعت در استان باشیم و اشتغال افزایش یابد، چراکه نرخ اشتغال در استان بالا نیست.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی پیش از ظهر امروز شنبه در بیست و چهارمین آیین تجلیل از صنعتگران نمونه استان اصفهان، اظهار کرد: اصفهان شهر صنعت و استانی است که باید وزارتخانه در آن تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز صنعت روزی است که توانمندی ما ثابت می شود و بسیاری از امور تنها بر عهده وزارت صمت نیست.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: اگر مشکلی در صنوف و تشکل ها می بینید، بیان کنید تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم.

سهل آبادی گفت: باید دست مدیرکل صنعت اصفهان را باز نگه داریم تا شاهد رونق صنعت در استان باشیم و اشتغال افزایش یابد، چراکه نرخ اشتغال در استان بالا نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: بیش از 946 مجوز جدید برای سرمایه گذاری در استان صادر شده است و به دنبال تسهیل در امور مجوزها هستیم.

ایرج موفق افزود: رشد صادرات سبب ارتقای استان می شود. باید از تمام ظرفیت های استان برای دور زدن تحریم ها استفاده کنیم و به بخش خصوصی بها دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین،مجتبی سرلک معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: همچنین ۴۵ پروانه اکتشاف و پنج عدد گواهی کشف در حوزه معادن استان صادر شد،

وی افزود: در سال گذشته حقوق دولتی وصول شده معادن استان قم به ۵۰۰ میلیارد ریال رسید.

سرلک با تاکید بر رصد مستمر وضعیت صادرات استان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۳۳ میلیون دلار صادرات انواع محصولات بوده است؛ همچنین در سال گذشته ۱۶ نمایشگاه در راستای معرفی کالاهای صادراتی قم در این استان برگزار شد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم بیان کرد: از تعداد ۴۷ هزار و ۱۳۰ بازرسی در سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۶۹۵۹ پرونده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تشکیل شده است؛ همچنین تعداد پرونده‌های متشکله در حوزه قاچاق ۱۹۸ مورد به ارزش ۱۹ میلیارد ریال بوده است.

تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال در صمت قم

وی با اشاره به تحقق ۱۰۳ درصدی ایجاد اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال گذشته، اظهار کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم در سال ۱۴۰۲، ۵۰۰۰ نفر بوده که بر اساس آمار سامانه رصد در سال گذشته اشتغالزایی برای ۵۱۷۱ نفر یعنی بیش از تعهدات محقق شده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان قم در پایان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع تعداد ۳۰۹ پرونده در بخش صنعت قم به‌منظور دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۱ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌ که ۱۳۸ مورد آن به مبلغ ۱۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر