Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@20:27:35 GMT

نرخ سکه و طلا در 30شهریور 98

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۳۱۲

نرخ سکه و طلا در 30شهریور 98

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۱۷ دلار و ۷۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۱ هزار و ۳۷۴ تومان است. ناطقان: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۷۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۷۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۱۷ دلار و ۷۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۱ هزار و ۳۷۴ تومان است.




منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سکه وطلا ، قیمت ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سکه وطلا قیمت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت افت کرد

به گزارش تابناک، بهای معاملات آتی هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ژوئن با 23 سنت یا 0.2 درصد کاهش به 90.22 دلار رسید در حالی که معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه مه با 29 سنت یا 0.3 درصد کاهش به 85.37 دلار در هر بشکه رسید.

 این حمله با بیش از 300 موشک و پهپاد اولین حمله به سرزمین های اشغالی از کشوری دیگر در بیش از سه دهه گذشته به شمار می رود که نگرانی‌ها را در مورد یک درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر که بر ترانزیت نفت از طریق خاورمیانه تأثیر می‌گذارد، برانگیخته است.

 رویترز ادعا کرد، اما این حمله که ایران آن را تلافی حمله هوایی به کنسولگری خود در دمشق نامید، با موشک‌هایی که توسط سامانه دفاعی گنبد آهنین اسرائیل سرنگون شد، تنها خسارات کمی به بار آورد. اسرائیل که در حال جنگ با حماس در غزه است، حمله به کنسولگری را نه تایید و نه تکذیب کرده است.

 موسسه آی ان جی در یادداشتی برای مشتریان نوشت: از آنجایی که ایران در حال حاضر بیش از 3 میلیون بشکه در روز نفت خام به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) تولید می‌کند، ریسک عرضه شامل تحریم‌های شدیدتر نفتی می‌شود و پاسخ اسرائیل می‌تواند شامل هدف قرار دادن زیرساخت‌های انرژی ایران باشد.

 اما در صورت کاهش قابل توجه عرضه، ایالات متحده می تواند نفت خام بیشتری را از ذخایر استراتژیک نفت خود آزاد کند، در حالی که اوپک بیش از 5 میلیون بشکه در روز ظرفیت تولید مازاد دارد. شاخص های نفت روز جمعه با پیش بینی حمله تلافی جویانه ایران افزایش یافت و به بالاترین سطح خود از اکتبر رسید.

قیمت نفت به تنش‌های اخیر واکنش نشان نداد

 علیرغم آسیب محدود، تحلیلگران به طور گسترده انتظار داشتند که قیمت ها در صبح امروز حداقل یک افزایش کوتاه مدت داشته باشد، اما اثرات قابل توجه تر و طولانی تر قیمت از این تشدید، مستلزم ایجاد اختلال در عرضه است، مانند محدودیت در حمل و نقل در تنگه هرمز نزدیک ایران. تاکنون، درگیری اسرائیل و حماس تأثیر محسوس کمی بر عرضه نفت داشته است.

 تحلیلگران ANZ Research گفتند: حمله به سفارت ایران در سوریه و اقدامات تلافی جویانه ایران باعث افزایش تنش در خاورمیانه شده است. با این حال، ما انتظار واکنش فوری در قیمت نفت خام را با توجه به ظرفیت اضافی و ریسک ژئوپلیتیکی بالا نداریم.

پاسخ اسرائیل تعیین خواهد کرد که آیا تشدید تنش ها پایان یابد یا ادامه یابد. درگیری ها همچنان می تواند به اسرائیل، ایران و نیروهای نیابتی آن محدود شود، با دخالت احتمالی ایالات متحده تنها در یک مورد شدید، ما منتظر تاثیر واقع بینانه آن بر بازارهای نفت هستیم.

تحلیلگران سیتی ریسرچ می گویند تنش های طولانی مدت در سه ماهه دوم امسال تا حد زیادی قیمت نفت را بین 85 تا 90 دلار در هر بشکه افزایش داده است. از آنجایی که بازار به طور کلی در عرضه و تقاضا در طول سه ماهه اول متعادل بوده است، هر گونه تنش زدایی می تواند منجر به کاهش شدید قیمت ها به محدوده بالای 70 دلار یا 80 دلار در هر بشکه شود.

دیگر خبرها

  • نوسانات طبیعی در بازار طلا
  • کاهش نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • چرایی افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • قیمت جهانی نفت افت کرد
  • بازار ایران در آرامش کامل
  • طلای جهانی بازهم رکورد زد
  • ترس رژیم صهیونیستی عامل افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل/ نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی، پایدار نیست