Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توزیع برق  شهرستان زیرکوه گفت: باهدف افزایش ضریب اطمینان و کاهش خاموشی‌های  شبکه برق محدوده مرزی شهرستان زیرکوه و افزایش رضایت‌مندی مردم، طرح ضربتی سرویس فیدر شاهرخت این شهرستان انجام شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ابوذر سلطانی ظهر امروز در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به میزان و نوع بار و همچنین گستردگی و طول شبکه فشار متوسط، فیدر شاهرخت یکی از مهمترین فیدرها در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از اکیپ‌های مستقر از مدیریت‌های توزیع که در این طرح ضربتی مشارکت کردند گفت: این فیدر محدوده پاسگاه‌های مرزی شهرستان، چاه‌های کشاورزی و روستاهای مرزی شهرستان با بار پیک 130 آمپر را تغذیه می‌کند.

مدیر توزیع برق  شهرستان زیرکوه بیان کرد: طرح سرویس ضربتی این فیدر در شهریور ماه سال جاری  با حضور 25 سیم‌بان، 9 سرپرست گروه و 8 راننده از شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس، سرایان، درمیان، خوسف، سربیشه و زیرکوه اجرا شد.

عملیات اجرایی بازسازی شبکه‌های توزیع برق آسیب‌دیده پلدختر آغاز شد‌مطالبه 100 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق همدان از مشترکان‌210 میلیارد ریال برای بازسازی شبکه‌های توزیع برق مناطق سیل‌زده لرستان هزینه می‌شود

وی با بیان اینکه سرویس بدنه اصلی فیدر مذکور به طول تقریبی 40 کیلومتر طی 2 روز متوالی انجام شد افزود: برنامه و محدوده کاری هر گروه از روزهای قبل مشخص و قبل از اعمال خاموشی هر گروه در محدوده مشخص خود مستقر شدند.

سلطانی افزود: در این طرح 312  پایه میانی و 12 پایه نیروگیر شبکه فشار متوسط را به طور کامل سرویس، آچارکشی، تعویض مقره معیوب، تعویض اصلی و کاور گذاری  کردند.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

به گزارش قدس خراسان، یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد اظهار کرد: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستان‌های، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.

مسوول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا (ع) استان خراسان رضوی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت‌های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه‌های به دست آمده سال‌های گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.

وی بیان کرد: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده‌های دامی با تعرفه‌های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.

زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.

مسوول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا (ع) استان خراسان رضوی افزود: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

رونق اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی و محروم اهمیت دارد

فرماندار تایباد در این نشست گفت: برای رونق اشتغال و پایداری آن باید از همه ظرفیتهای موجود هر منطقه در بخش‌های مختلف استفاده کرد که بدون شک نقش زیادی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی و محروم در روستاها دارد.

مهدی شیردل افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، می‌طلبد که مسوولان استانی و کشوری برای محقق شدن شعار سال همت و تلاش داشته باشند که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی تایباد جمعیت بیش از هفت هزار نفری را شامل می‌شود، حمایت دولت از این قشر زحمت کش می‌تواند منجر به شکوفایی این حوزه شود.

فرماندار تایباد به کمبود منابع آبی در سطح اراضی کشاورزی این شهرستان اشاره و بیان کرد: تغییر الگوی کشت از سنتی به صنعتی و علمی شدن آن می‌تواند نقش زیادی در صرفه جویی منابع آبی تایباد داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند