Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@06:52:37 GMT

«جواد عزتی» با 4 فیلم در راه جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۳۹۰

جواد عزتی بازیگر جوان سینمای ایران این روز‌ها یکی از پرکارترین بازیگران این عرصه محسوب می‌شود، وی علاوه بر قرارگیری در آستانه اکران سه فیلم سینمایی، چهار اثر دیگر را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال پیش روی خود می‌بیند.

اخبار چهره ها - وی تا چند روز آینده اکران فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز-رد خون» را در برنامه دارد، این فیلم چهارمین ساخته محمدحسین مهدویان بعد از آثاری همچون لاتاری، ماجرای نیمروز یک و ایستاده در غبار است، عزتی در مجموعه فیلم‌های ماجرای نیمروز نقش بسیار متفاوتی را ایفا کرده که از نگاه بسیاری از منتقدان او را مستحق دریافت جوایز قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی پیلوت دیگر فیلمی است که عزتی در آستانه اکران می‌بیند، این فیلم که در زمان ساخت حواشی بسیاری را با خود به همراه داشت، حال بعد از نزدیک به دو سال در انتظار حضور بر پرده نقره‌ای سینما است.

حمیدرضا آذرنگ، جواد عزتی، بهدخت ولیان، سعیدآقاخانی، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی و پریوش نظریه از جمله بازیگران اصلی فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" خواهند بود.

جان دار دیگر اثر جواد عزتی است که همچنان از جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هفتم به جا مانده و اکران نشده است، البته بر اساس اعلام شورای صنفی نمایش این فیلم نیز در آستانه اکران قرار دارد. وی در این فیلم همبازی با حامد بهداد شده است.

علاوه بر آثاری که عزتی در انتظار اکران دارد، وی امسال تاکنون در چهار فیلم به ایفای نقش پرداخته است، آثاری که به احتمال بسیار زیاد همگی برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

آتابای نخستین فیلمی بود که عزتی امسال در آن به ایفای نقش پرداخت، آتابای اثری به نویسندگی هادی حجازی فر و کارگردانی نیکی کریمی است که عزتی در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند، وی در این فیلم با هادی حجازی فر، بانیپال شومون و سحر دولتشاهی همبازی شده است.

فیلم سینمایی خورشید شاید مهمترین فیلم عزتی در سال جاری است، دلیل اهمیت این فیلم را می‌توان به همکاری وی با مجید مجیدی کارگردان بزرگ و صاحب سبک سینمای ایران دانست.

خورشید براساس آخرین اخبار منتشر شده اثری درباره یک گنج است، عزتی در این فیلم سینمایی با علی نصیریان همبازی شده است، خورشید برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

فیلم سینمایی دوزیست تازه‌ترین ساخته برزو نیک نژاد دیگر فیلم عزتی در سال جاری است. «دوزیست» یک فیلم اجتماعی متفاوت است که برای نمایش در جشنواره فجر آماده می‌شود.

علاوه بر جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعیدپورصمیمی جمع بازیگران «دوزیست» را تشکیل می‌دهند.

مغز استخوان آخرین فیلمی است که عزتی در سال جاری در آن به ایفای نقش پرداخته است، «مغزِ استخوان» حمیدرضا قربانی در مراحل پایانی پیش تولید قرار داشته و به زودی کلید می‌خورد.

عزتی این فیلم به تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی، در کنار نوید پورفرج و پریناز ایزدیار ایفای نقش کند.

«مغزِ استخوان» نامِ موقتِ دومین فیلم سینمایی حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که با فیلمنامه‌ای از علی زرنگار با مضمونی اجتماعی در اوائل مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر حامد بهداد سینمای ایران علی نصیریان جواد عزتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • تمساح خونی و رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» از پنج اردیبهشت / فروش بلیط از یک شنبه
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد