Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی گفت: تا پایان دولت دوازدهم، بخشی از عقب ماندگی های خراسان جنوبی در حوزه ورزش و دیگر حوزه ها، با افتتاح پروژه های نیمه تمام جبران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مسعود سلطانی فر» امروز شنبه (30 شهریور) در بازدید از طرح بومگردی روستای چهارده بالای شهرستان بیرجند اظهار داشت: هدف از سفر به استان خراسان جنوبی بررسی پروژه های اقتصاد مقاومتی این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به حضور خود در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی به عنوان اولین برنامه کاری خود در استان اشاره ای کرد و گفت: در ادامه، از طرح های اقتصاد مقاومتی استان بازدید می شود.

 

جانشین فرمانده اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی به ظرفیت های خوب استان خراسان جنوبی هم اشاره ای کرد و گفت: در حال حاضر روند جریان اقتصاد مقاومتی در این استان خوب ارزیابی می شود.

 

وی تاکید کرد: به رغم کمبود منابع مالی و بودجه ای، تلاش می شود برنامه های استان خراسان جنوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی را تا دو سال آینده به بهره برداری برسانیم تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

 

سلطانی بر ورود جدی بخش خصوصی در استان خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: باید بخش خصوصی در حوزه های گردشگری و بهره برداری از معادن استان بهتر از گذشته ورود کند.

 

وی واحدهای بوم گردی را برای رونق صنعت گردشگری موثر دانست و گفت: تاکنون چندین واحد بومگردی در خراسان جنوبی افتتاح شده است و در آینده نیز چندین واحد دیگر افتتاح خواهد شد.

 

وزیر معین خراسان جنوبی به اقدامات خوب انجام شده در حوزه مرز استان هم اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم با کمک دیگر وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی یادآور شد: تا پایان دولت دوازدهم، بخشی از عقب ماندگی های خراسان جنوبی در حوزه ورزش با افتتاح پروژه های نیمه تمام جبران می شود.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی نماز جمعه وزیر ورزش وزیر ورزش و جوانان بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود