Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نمایشگاه پهپادهای غنیمتی متجاوز که توسط نیروی هوافضای سپاه به غنیمت یا ساقط شده اند در باغ موزه دفاع مقدس توسط سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام افتتاح شد.

در این نمایشگاه پهپادهای آرکیو ۱۷۰، اسکن ایگل، ام کیو-۱، هرمس۲۰۰، آر کیو۱۱، دزرت هاوک، فونیکس، آر کیو۷ و لاشه پهپاد ام کیو۹ سی ساقط شده به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای نخستین بار یک پهپاد آمریکایی از نوع Aerosonde نیز که تا کنون در کلکسیون پهپادهای غنیمتی نیروی هوافضای سپاه دیده نشده بود، به نمایش در آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پهپاد شکار کرکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه عکس‌های محمد امین کجوری با عنوان «پرنده، دیدنی است» به کیوریتوری سارا کریمان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در فرهنگان پاسداران افتتاح می‌شود.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «مجموعه «پرنده، دیدنی است» گونه های متنوعی از پرندگان هستند که در بستری خارج از زیست خود نشان داده می شوند این شیوه هیاتی اسطوره‌ای به این پرندگان می دهد و به لحاظ تکنیکی نیز از ژانر عکاسی حیات وحش به ژانر فاین آرت مبدل می‌سازد. جزییات اندام و فرم بدن آنها به رقصی تماشایی می‌ماند که در کنار هم بخشی از یک سمفونی را اجرا می‌کنند. بعلاوه ذاتا پرنده طرح‌واره‌های زیبایی و رهایی را در ذهن بیننده یادآور می‌سازد.»

امین کجوری متولد ۱۳۶۱ شیراز و کارشناس ارشد در رشته عکاسی از دانشگاه متروپولیتن لندن است. وی سابقه تدریس در دانشگاه‌ھای خارجی و داخلی از جمله دانشگاه متروپولیتن لندن و دانشگاه ھنر تهران را در کارنامه خود دارد. او پس از گذراندن دوره‌های عکاسی، از سال ۱۳۷۹ به طور حرفه ای به عکاسی پرداخت. ھمزمان با تحصیل در این رشته، به برگزاری نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعددی پرداخته است. وی ھم اکنون به عنوان عکاس، مولف و مدرس، مشغول به فعالیت است.

کد خبر 6084120

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم