Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:27:28 GMT

رزمایش «مهر ایمن- شهر ایمن» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۴۸۶

رزمایش «مهر ایمن- شهر ایمن» برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رزمایش مهر ایمن- شهر ایمن که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور و تهران رزمایش بزرگی را با این عنوان برگزار می‌کنیم تا بتوانیم خدمات مناسبی را داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز روز اول مهر به مدرسه خواهند رفت و ۳۰ درصد افزایش ترافیک در این روز پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امیدواریم با همکاری سازمان‌های مسئول در روز دوشنبه حضور پررنگی را در حوزه ترافیک و خدمات شهری و ... به شهروندان به ویژه دانش‌آموزان داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ترافیک مدرسه برنا ایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اردوی عملی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اردوی عملی میدان تیر دانش آموزان سطح شهرستان اراک صبح امروز در میدان تیر شهدای بسیج اراک برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در این اردوی عملی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سطح شهرستان اراک از یکم تا سی ام اردیبهشت در این دوره شرکت می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش «به سوی قله» و با حضور دانش آموزان نسل حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

او گفت: طرح درس این دوره، جهاد امیدآفرینی و اجرای تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های تیراندازی، کافه گفتگو و بازی‌های گروهی است. 

این طرح برای دختران و پسران در مراکز آموزش و دهکده مقاومت برگزار می‌شود. این دوره سومین دوره عنوان است و حدود ۲۴ هزار دانش آموز در سطح استان این آموزش را فرا خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند