Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@11:40:58 GMT

پنج نقطه پر حادثه‌ شهرستان فراهان رفع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۵۰۹

به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، مهدی فراهانی با اشاره به عملکرد پنج ماهه نخست سال 98 این اداره در فراهان بیان کرد: در حوزه نگهداری راه‌های شهرستان، عملیات نگهداری رویه آسفالتی و لکه گیریِ چاله‌های موجود در محورهای حوزه استحفاظی همچون محورهای فرمهین – خنجین و امام درویشان، فرمهین – قرمزچشمه، آهنگران – ساروق، فرمهین –تفرش به مقدار 100 تن توسط عوامل ادارات شهرستان ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شانه‌سازی و رگلاژ شانه های خاکی راه ها با سطح رویه آسفالتی به حجم خاکریزی 14 هزار مترمکعب و 19 کیلومتر در محورهای فرمهین – تفرش، محور روستایی مجدآباد کهنه، فرمهین – ماستر، فرمهین - خنجین، تسطیح و رگلاژ شیب های شیروانی در محورهای فرمهین – خنجین و فرمهین- تفرش به طول 29 کیلومتر، رفع پنج نقطه پرحادثه در محورهای فرمهین – اراک، و فرمهین – خنجین و امام درویشان ، ترانشه برداری در چهار نقطه در محورهای خنجین – امام درویشان، خنجین – فردقان و فرمهین – ماستر و تیغ زنی 61 کیلومتر از راه‌های خاکی و شوسه روستایی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداری شهرستان فراهان در 5 ماهه نخست سال جاری عنوان کرد. فراهانی با اشاره به گزارش عملکرد اداره در حوزه نگهداری ابنیه های فنی بیان کرد: در بازه زمانی مذکور عملیات تنقیه، لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب 11 عدد قنو و پل در محورهای فرمهین – خنجین و خنجین – فردقان انجام شد، وی احداث یک پارکینگ با حجم خاکریزی 200 مترمکعب در محور مجدآباد کهنه و اصلاح هندسی سه تقاطع در محورهای محور فرمهین – تفرش (امامزاده ذلف آباد)، تقاطع آهنگران و سه راهی مجدآباد از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد. رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان در خصوص عملکرد این اداره در حوزه ایمنی و حریم راه اظهار کرد: در این راستا در پنج ماهه نخست سال جاری نصب چهار تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در محورهای فرمهین – اراک، فرمهین – خنجین، فرمهین – قرمز چشمه، نصب 320 تابلوی مسیرنما و 25 تابلوی استوانه‌ای در محورهای فرمهین – مجدآباد کهنه، فرمهین – تفرش، آهنگران – ساروق، فرمهین – خنجین و نصب 9 روشنایی جدید در سه راهی مجدآباد کهنه عملیاتی شده است. وی اضافه کرد: نصب پنج​ چراغ چشمک‌زن جدید و تعمیر 9 چراغ در محورهای فرمهین – تفرش، فرمهین – قرمزچشمه، فرمهین – اراک، فرمهین –خنجین، فرمهین – آقازیارت، خط کشی سه کیلومتر از محور فرمهین – اراک و نصب 288 متر گاردیل و هشت متر نیوجرسی در محورهای فرمهین – مجدآباد کهنه، خنجین – فردقان، خنجین - کسرآصف از دیگر اقدامات انجام شده توسط راهداران شهرستان بوده است. فراهانی پاکسازی هفت کیلومتر از محور فرمهین – خنجین و فرمهین – فشک از نخاله، ایمن‌سازی پنج تقاطع در محورهای فرمهین – اراک، فرمهین – تفرش و آهنگران، علف‌زنی و احیای حریم راه به میزان 300 کیلومتر باند در محورهای فرمهین – خنجین، فرمهین – اراک، فرمهین –تفرش، فرمهین - قرمزچشمه و فرمهین - فشک، رفع پنج مورد تجاوز حریم، در حوزه نگهداری ایمنی و حریم راه های شهرستان فراهان بیان کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سیدمهدی مهیایی گفت: برنامه و اهتمام استان بر این است که تا پایان امسال از نقاط باقیمانده نیز رفع مخاطره شود.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان بعد از تهران، دومین استان کشور از نظر نقاط حادثه‌ساز جاده است، تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های مالی برای به انجام رساندن این کار استفاده می‌کنیم.

مهیایی افزود: از مجموع ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی استان در دولت سیزدهم، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون، اضافه کرد: پارسال در این مدت ۱۴ فوتی داشتیم و تعداد فوتی‌های امسال ۷ نفر بوده است.

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان مرکزی
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده‌های همدان
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان ثبت شد
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • نیمی از ۹۵ نقطه حادثه‌ساز جاده‌ای در استان گلستان رفع مخاطره شد
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی