Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:28:23 GMT

مسی به دنبال رکوردی جدید در لالیگا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۵۳۴

مسی به دنبال رکوردی جدید در لالیگا

به گزارش وانانیوز، 

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از امشب در دیدار با گرانادا بعد از 4 هفته دوری از مسابقات فصل جدیدش را در لالیگا آغاز می کند.

مسی در بازی امشب شانزدهمین فصل خود را در لالیگا تجربه می کند. او برای اولین بار در سال 2004 در دیدار با اسپانیول در لالیگا بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی 14 فصل متوالی را به صورت کامل برای بارسلونا بازی کرده و در این مدت 452 بازی با پیراهن بارسلونا انجام داده و موفق شده 419 گل را به ثمر برساند.

مسی در این مدت 10 بار قهرمان لالیگا شده و در نزدیکی رکورد تاریخی پاکو خنتو، اسطوره رئال مادرید است که 12 بار قهرمان لالیگا شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تلخ‌ترین شکل ممکن برای بارسلونا و هوادارانش به اتمام رسید. در حالی‌که آنها بازی رفت را با پیروزی ۳-۲ به پایان رساندند، اما در دیدار برگشت ۴-۱ شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

فرانکی ‌دی‌یونگ که پیش از بازی رفت با مصدومیت مواجه شده بود و مشخص نبود می‌تواند به دو بازی تیمش مقابل پاری سن ژرمن برسد یا نه، با تلاش پزشکان برای این دو دیدار آماده شد و توانست در بازی رفت نمایش خوبی ثبت کند.

امشب اما وضعیت باب میل بارسلونا پیش نرفت و پس از اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول، آنها ۴ گل دریافت کردند و حذف شدند. دی‌یونگ پس از پایان بازی ناامیدی‌اش را ابراز و خاطرنشان کرد که آنها باید از جای‌شان بلند شوند و دوباره بجنگند.

او گفت:«ما ۱-۰ جلو بودیم و برتری مهمی داشتیم، اما در اروپا وقتی ۱۰ نفره و مدتی طولانی مقابل تیمی مثل پی‌اس‌جی بازی می‌کنید، چنین اتفاقی می‌افتد. ما تلاش کردیم اما در نهایت نتوانستیم کاری انجام دهیم.

درباره اخراج نمی‌دانم چه بگویم. من احساس کردم که فاصله بارکولا تا توپ زیاد است و توپ به دروازه‌بان می‌رسد. ویدئوی صحنه را ندیده‌ام اما این احساسی است که داشتم.

ما تلاش کردیم، جنگیدیم، اما نشد. این ضربه محکمی به ماست زیرا فکر می‌کردیم که می‌توانیم به مرحله بعد برویم. چاره ای جز بلند شدن و تلاش مجدد در سال آینده وجود ندارد.»

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • دریبل های دیدنی بازیکنان رئال مادرید مقابل بارسلونا / بازی های لالیگا
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • دی یونگ: ضربه محکمی خوردیم