Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۵ عنوان کتاب در تبیین نقش ایلام در دفاع مقدس رونمایی می‌شود. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ قدرت الله کریمیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم ایلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس تمام تلاش برای تبیین نقش ایلام در دوران دفاع مقدس را به کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

450 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می‌شودبرگزاری مسابقات مینی گلف به مناسبت هفته دفاع مقدستشییع دو شهید تفحص شده دفاع مقدس در تهران+عکس و فیلم

وی گفت: در راستای تبیین نقش ایلام در دوران دفاع مقدس از 5 جلد کتاب تالیفی در این ارتباط رونمایی می‌شود.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه افزود:  نقش مردم ایلام در دفاع مقدس  که یکى از درخشان ترین صحنه‌هاى نقش آفرینى ملت مسلمان ایران است هنوز ناگفته‌هاى بسیارى دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌هاى آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

کریمیان افزود: رسالت بیان ناگفته‌های دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده نیازمند قلم توانای نویسندگانی است که درد فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

وی با بیان اینکه در استان ایلام برای انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس بیش از 400 عنوان کتاب به نگارش در آمده است گفت: 5  عنوان کتاب که در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود مربوط به نقش ایلام در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران

رضا علیجانی با اشاره به تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی.ان.ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

 ۹۲ شهید گمنام در ۴۲ یادمان استان ایلام مدفون هستند.

استان ایلام دارای بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده است که در مقایسه با کل جمعیت استان در دهه ۶۰ (۲۵۰ هزار نفر) بیشترین تعداد ایثارگر کشور متعلق به ایلام است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز