Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد از نوع گزارش بازی تیم‌های نفت و سپاهان، گفت: در آن صحنه‌ای که بازی به دلیل مصدومیت مکانی متوقف شد، قصد تیم بر خلاف آن‌چه گزارشگر بازی عنوان کرد وقت تلف کردن نبود.

ابوالفضل شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با بیان این‌که باشگاه نفت‌مسجدسلیمان رسما اعتراض خود را به نوع گزارش گزارشگر دیدار تیم‌های نفت‌مسجدسلیمان و سپاهان به صدا و سیمای استان اصفهان اعلام کرده است، اظهارکرد: در دیدار روز گذشته، سوشا مکانی در حالی که در حال دفع توپ بود با بازیکن حریف برخورد کرد و این برخورد باعث مصدومیت شدید او و منجر به توقف بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این نیز گزارشگر بازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در صحبت‌های خود عنوان می‌کرد که نفت‌مسجدسلیمان به دنبال وقت‌کشی است.

وی ادامه داد: ما نسبت به این نوع گزارش گزارشگر اصفهانی معترض هستیم زیرا با حرف‌هایش بین هواداران تنیش ایجاد کرد. همگان دیدند که مکانی واقعا دچار مصدومیت شد و حتی پس از بازی به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل سرپایی قرار گرفت. بر همین اساس باشگاه نفت‌مسجدسلیمان اعتراض کتبی خود را به صدا و سیمای استان اصفهان ارسال کرد تا در دیگر بازی‌ها شاهد گزارش یک‌طرفه و مغرضانه نباشیم.

سخنگوی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همچنین با ابراز ناراحتی نسبت به رفتار هواداران اصفهانی و فحاشی علیه تیم نفت و کادر فنی آن، گفت: امیدوارم کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال همانطور که پس از اتفاقات دیدار نفت و استقلال تهران در مسجدسلیمان خیلی سریع تشکیل جلسه و رای خود را صادر کردند، در خصوص اتفاقات این دیدار نیز سریعا وارد عمل شود. جالب است که پس از بازی تیم ما برابر استقلال، پیش از این‌که هوادار به خانه‌اش برسد و ناظر بازی به خانه رفته و گزارش را تحویل مسوولان مربوطه دهد، کمیته انضباطی همان شب رای خود را رسانه‌ ای کرد. اکنون هم امیدواریم کمیته انضباطی در خصوص رفتار هواداران سپاهان همین‌قدر زود تصمیم‌گیری کند.

وی درباره عدم حضور مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی با سپاهان و تحریم نشست خبری مربی نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد: آقای تارتار بلیت پرواز داشت و باید به فرودگاه می‌رفت و به این صورت نبود که عمدا در نشست خبری شرکت نکند. او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حضور پیدا کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود. به هر حال تارتار با توجه به این‌که احترام بسیاری برای خبرنگاران قائل است از دستیار اول خود خواست کرد تا در نشست خبری شرکت کند و ضمن عذرخواهی بابت عدم حضور وی، به سوالات خبرنگاران اصفهانی پاسخ دهد ولی متاسفانه این خبرنگاران حاضر به شنیدن صحبت‌های دستیار اول تارتار نشدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و دو تیم نفت مسجد سلیمان و چادرملو با نتیجه مشابه 2 به ترتیب موفق به شکست شهرراز شیراز و پارس جنوبی جم شدند.
پس از پایان مسابقات این هفته باشگاه چادرملو در واکنش به بیانیه اخیر نفت مسجد سلیمان بیانیه ای داد که این بیانیه حالا با واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان روبرو شده است.
این بیانیه را در ادامه می خوانید:
«ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین»
«آنها مگر و حیله کردند ولی خداوند مکر و حیله را به آنها بازگرداند، خداوند بهترین مکرکنندگان است»

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان به خود واجب میداند در قبال بیانه مبتدیانه باشگاه چادرملو یزد واکنش نشان دهد، زیرا هدف این باشگاه فقط زمینه سازی برای ساختن جوی ناآرام در دیدار مهم پیش رو دو تیم در تاریخ ۱۸ فروردین ماه که به میزبانی این تیم برگزار میشود می‌باشد.

دروغ پردازی های برخی دوستان خود فروخته و متمول که تازه پای به عرصه تیم داری یا حرفه‌ای گری گذاشته‌اند دیگر برای اهالی فوتبال نخ‌نما شده است به شکلی که دیگر از روی حاشیه سازی هم تیمی پیش از مصاف مستقیم مقابل حریف خود به گذشته و اتفاقاتی که خود باعث رقم خوردن آنها شده اند ورود نمیکند، البته شما میتوانید هر کس را فریب دهید اما در مقابل وجدان خودتان چه پاسخی برای رفع و رجوع دارید.

نفت مسجدسلیمان تیمی است که با یک بودجه بسیار محدود و مشخص بسته شده است و به دور از پول های پنهان که توسط دیگران خرج میشود و خودتان بهتر می دانید کدام پول‌ها و کجا‌ها را ما اشاره می کنیم تلاش فوتبالی می کند که دل مردم شهر اولین ها را شاد نماید.

امیدواریم کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ به حواشی، درگیری‌ و زد و خورد های بعد از بازی این‌ هفته شما در ورزشگاه جم رسیدگی و حکم مشابه برخورد با نفت مسجد سلیمان را صادر نماید زیرا تمامی هواداران و جامعه فوتبال منتظر برخورد و برابری عدالت توسط کمیته محترم انضباطی در قبال تیم چادرملو و اتفاقات بعد از بازی آخر این تیم هستند.
در پایان با وجود تمام جوسازی های صورت گرفته توسط این تیم انشاالله در پایان بازی روز هجدهم فروردین ماه نفت مسجدسلیمان سه امتیاز بازی رفت را در شهر خوب یزد تکرار خواهد کرد تا رو سیاهی این شکست برای شانتاژ گرانی بماند که قصد برهم زدن جو برای ما را داشته‌اند زیرا تقلب و فریب، تلاشی برای مبارزه نیستند بلکه دلایل  تراشی برای شکست هستند.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه