Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:13:46 GMT

ساخت 40 کانکس خدمات پزشکی زائرین اربعین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۶۸۱

ساخت 40 کانکس خدمات پزشکی زائرین اربعین

موسسه درمانگاهی حضرت مهدی عج کشور نمایندگی خلخال، ساخت 40 کانکس خدمات رسانی پزشکی زائرین اربعین را در شهرک صنعتی خلخال آغاز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،موسسه درمانگاهی حضرت مهدی عج نمایندگی خلخال  از چند سال گذشته با اعزام 30 پزشک و پرستار اقدام به خدمات رسانی پزشکی به زائرین اربعین کرده است 

این موسسه  از مجموع 72 کانکس ساخت 40 عدد را برای خدمات رسانی در مسیر نجف تا کربلا در شهر ک صنعتی خلخال شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید امیر عزیزی  با بیان اینکه  این کانکس های قبل از اربعین در مسیر نجف تا کربلا استقرار خواهند یافت گفت: بیش از 250 پزشک و پرستار از ایران به همراه صدها پزشک از 15 کشور دنیا در  این کانکس ها  برای زائرین اربعین حسینی  خدمت  پزشکی و درمانی ارائه  خواهند کرد.

یکی از کارگران که در ساخت این کانکس ها مشغول است افزود: هر قدمی در این راه مقدس برداشته شود توفقی است و امیدواریم هر چه زودتر کار ساخت کانکس ها برای تحویل به موقع به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال