Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار شریف از برگزاری رژه سراسری نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح فردا (۳۱ شهریور) در سراسر کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 14:50 - 30 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۴۷۷ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف از برگزاری رژه سراسری نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مسئولیت اجرای رژه در تهران ومراکز استان‌ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در بندر عباس با ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سپاه با بیان اینکه در این مراسم گوشه‌ای از دستاورد‌ها و توانمندی‌های دفاعی نیرو‌های مسلح در قالب یگان‌های پیاده و محمول به نمایش در خواهد آمد، گفت: سخنران مراسم رژه نیرو‌های مسلح در تهران رئیس جمهور محترم و در بندر عباس ریاست محترم مجلس شورای اسلامی خواهدبود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رمضان شریف سخنگوی سپاه دفاع مقدس نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس

مراسم رژه ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در بندرعباس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مراسم رژه 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های ارتش دلاور  از دقایقی پیش در جوار سواحل خلیج فارس در بندرعباس آغاز شد. 

این رژه با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان و اعضای شورای تامین استان در بلوار ساحلی بندرعباس در حال برگزاری است. 

در این رژه قرار است امکانات، تجهیزات نظامی و تسلیحات و دستاوردهای جدید نیروهای مستقر در هرمزگان از جمله در حوزه تجهیزات بومی موشکی، هوایی، دریایی و زمینی به نمایش در بیابد و یگان‌های مختلف رزمی و زرهی نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه برگزار کنند.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان
  • گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رژه ارتشیان سرافراز در بندرعباس