Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@14:06:48 GMT

عزت و قدرت امروز کشور به برکت خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۷۹۸

عزت و قدرت امروز کشور به برکت خون شهدا است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 30 شهریورماه در آیین تودیع و معارفه رؤسای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه باحضور حجت‌الاسلام نوری، معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: امروز امامت جمعه یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسئولیت امام جمعه بسیار حساس و مهم است، افزود: مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیرنظر دارند و از آن‌ها الگو می‌گیرند.
آیت‌الله علما تصریح کرد: مهم است بدانیم که تحت نظارت خداوند متعال هستیم و باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشیم.
امام جمعه کرمانشاه درادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی علیرغم تمامی سختی‌ها یک گنج عظیم بود و به برکت خون شهدا است که امروز رهبر با این اقتدار در برابر ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه هرکس در جمهوری اسلامی مسئولیت و وظیفه‌ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد افزود: باید از این موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را برد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد آیت الله علما خون شهدا عزت و اقتدار استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم، اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در روزجمعه ۱۰ فروردین‌ماه در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره مراسم یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: این مراسم فردا جمعه 10 فروردین‌ماه 1403 ساعت 11 پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی احمد همتی بوشهری (استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس) همراه با اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی ایران توسط رزم نوازان ارتش برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم  در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها فردا جمعه 10فروردین‌ماه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از شبستان امام خمینی (ره) به سمت بست شهید آیت الله دستغیب (ره) و ابتدای بلوار 9 دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در 5 استان‌ کشور،  از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی فردا شرکت کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • وجود ۱۹ شهید در بخش نگین کویر فهرج
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • چطور به زندگی مان برکت «حسنی» بدهیم؟
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند