Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه استاندارد، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس قرار است در زمان حضور در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به بحث و رایزنی درباره ایران با سران دیگر کشور‌ها بپردازد.

بنا به گزارش استاندارد، جانسون در زمان حضور در نیویورک با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار و به درباره موضوعات ایران، برکسیت و بحران آب و هوایی مذاکره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل وارد نیویورک خواهد شد. سران سایر کشور‌ها نیز به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل و نیز نشست اقدام آب و هوایی این سازمان در نیویورک حضور خواهند داشت.

در این دیدارها همچنین حمله به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان از جمله موضوعات مورد بحث خواهد بود. بنا به گزارش این روزنامه انگلیسی نخست وزیر این کشور در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص موضوع خروج لندن از اتحادیه اروپا با دونالد توسک، رئیس شورای اروپا نیز تبادل نظر خواهد کرد.

به گفته یک مقام دولتی انگلیس دیگر موضوعات سیاست خارجی از جمله ایران و سوریه از جمله مسائل مورد گفت و گوی جانسون با سران دیگر کشور‌های دنیا در نیویورک خواهد بود. دولت انگلیس مدتهاست درگیر بحران خروج از اتحادیه اروپا است. نخست وزیر انگلیس مصمم است تا با یا بدون توافق در تاریخ ۳۱ اکتبر کشورش را از اتحادیه اروپا خارج کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در حاشیه حضور در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین ایمن الصفدی و یان بورگ وزرای امور خارجه اردن و مالت (رئیس دوره‌ای شورای امنیت) گفت‌وگو داشتم.

وی گفت: در این دیدارها با اشاره به حساسیت ویژه کشورمان نسبت به امنیت منطقه، ضرورت پاسخ متقابل مشروع ایران به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبیین کردم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: در ادامه ضمن بررسی آخرین تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، در خصوص وضعیت بحرانی غزه ناشی از نسل‌ کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی رایزنی شد.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد