Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@01:23:03 GMT

توهین عضو شورای شهر تهران به مردم و مداحان اهل بیت!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۴۸۵۸

توهین عضو شورای شهر تهران به مردم و مداحان اهل بیت!

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حسین علیقلی نژاد که پس از ۳۵ سال به آغوش خانواده بازگشت، روز جمعه ۲۹ شهریور با حضور پرشکوه مردم محله جوادیه تشییع شد؛ در این مراسم همه اقشار و صنوف، با سلایق و دیدگاه های مختلف حضور پیدا کرده و به ساحت مقدس شهدا ابراز احترام و ارادت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محله جوادیه چند روز قبل با خبر حذف واژه شهید از معابر توسط شهرداری منطقه ۱۶ خبرساز شده بود که با پیگیری مردم محله، شهرداری مجبور به تعویض تابلو ها و بازگرداندن واژه شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) ضمن تقدیر از اقدام کارکنان خدوم شهرداری برای تعویض تابلوها، اقدام شهرداری تهران در حذف واژه شهید را محکوم کردند و خواستار عدم تکرار این بی تدبیری ها و بی توجهی ها به ارزشها شدند و مطابق همه مراسمات تشییع شهدا که بر اصل استکبارستیزی تاکید شده و مردم شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند، در این مراسم نیز مردم علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی شعار سر دادند اما حجت نظری عضو شورای شهر تهران که در مراسم نیز حضور داشت، بعد از مراسم تشییع این شهید، در اقدامی عجیب با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نسبت به محکوم کردن اقدام حذف شهید از معابر توسط مردم و سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل واکنش نشان داد و با خطاب قرار دادن مداحان با عنوان تریبون به دست ها! مدعی شد: «تریبون به دست ها با حرف های نادرست و دروغ از شهید بهره برداری سیاسی کردند»!   این نماینده اصلاح طلب شورای شهر تهران به همین بسنده نکرد و نوشت: «این حد از وقاحت تنها از خوردن لقمه حرام برمی آید»!!!   حال جای سوال است؛ این نماینده لیست امید شورای شهر تهران، مردمی که برای اعتراض و محکومیت حذف نام شهید از معابر این اقدام را محکوم کردند و در راستای راه شهدا شعارهای استکبارستیزی سر دادند را حرام لقمه توصیف می کند یا مداحان اهل بیت(ع) را؟!!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته و برنامه‌های سال آینده این حوزه پرداخت و اظهارکرد: از جمله اتفاقات خوبی که سال گذشته شاهد بودیم، می‌توان به بهره‌برداری از پل شهید میرزایی، تعریض پل دهرود به عنوان یک مطالبه ۲۰ ساله مردمی و آغاز حفاری خط ۳ مترو از انتهای بلوار امامت به بلوار امیریه اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تا پایان خردادماه هم شاهد بهره‌برداری از تعریض پل سرخس در بلوار شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید هریری خواهیم بود، گفت: علاوه بر این، در فروردین‌ماه، تست گرم خط ۳ هم انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری، تا پایان شهریورماه و اوایل مهرماه شاهد مسافرگیری در این مسیر خواهیم بود.

نژادحسین در ادامه صحبت‌های خود به صدور مجوز انعقاد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس توسط شورای شهر اشاره کرد که براساس این قراردادها، هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه ایستگاه سلامت خط ۲ مترو هم تا ۲۲ بهمن‌ماه بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های مدنظر برای سال ۱۴۰۳، احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه بوده که طرح مصوب هم دارد و با همکاری شهرداری شهرهای یاد شده و با حمایت استاندار امیدواریم این پروژه اجرایی شود.

نژادحسین گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۳، نیاز به تملک نداشته و با تامین اعتبار و پیش رفتن انعقاد قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد و سعی داریم در همین دوره به بهره‌برداری برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897769

دیگر خبرها

  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • تشییع مادر شهید در فارسان