Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار  محمد قنبری از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "خاش" و کشف یک تن و ۶۲۴ کیلو انواع مواد افیونی خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان "خاش" دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت ۳ بامداد روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۲ دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "سراوان-خاش" بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت سرسام آوری متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

سردار قنبری بیان داشت: ماموران در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروها یک تن و ۶۲۴ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر شامل: یک تن و ۳۷۱ کیلو و ۷۷۸ گرم تریاک، ۲۵۳ کیلو حشیش، ۳۲ گرم شیشه، ۱۲۳ گرم سایر مواد مخدر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه، گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را با سوداگران مرگ تنگ کرده است.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1301887

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس دربی آرامکو عربستان ایران و آمریکا باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل