Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تیم‌های صعود کننده به دور دوم رقابت‌های جوانان زیر ۱۹ سال استان کرمان، در دو گروه ۵ تیمی جای گرفتند که در گروه «الف» تیم‌های شهرداری نوین بم، سرخابی بم، آرمان‌گهر سیرجان، زغالشویی زرند و پرسپولیس منوجان به میزبانی زرند حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در گروه «ب» نیز شهرداری نجف‌شهر، شاهین کرمان، شهدای نوق، شهرداری راور و شقایق شهربابک به میزبانی شهرستان شهربابک شرکت کردند.

امیرخسروی تصریح کرد: رقابت‌های گروه «الف» به میزبانی شهرستان زرند از ۷ شهریور و مسابقات گروه «ب» نیز به میزبانی شهربابک از ۹ شهریور شروع شد.

او با اشاره به اینکه سرانجام تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند، بیان داشت: تیم‌های شهدای نوق، پرسپولیس منوجان، آرمان گهر سیرجان و شقایق شهربابک به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافتند که به صورت ضربدری و رفت و برگشت در حال رقابت با هم هستند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام/ب

تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۹ سال کرمان مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد