Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اتمام پروژه چهار بانده شدن جاده یاسوج - شیراز یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: 37 کیلومتر از محور ارتباطی یاسوج - شیراز در حوزه راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که از این میزان تاکنون 21 کیلومتر چهار بانده و 8 کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است و به‌زودی 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر آن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی امسال برای این پروژه 140 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که تاکنون بخشی تخصیص یافته است، عنوان کرد: نقش راه ارتباطی اعم از هوایی، زمینی و ریلی در توسعه انکارناپذیر بوده و انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه به فکر جذب اعتبارات و توسعه پروژه‌ها در دستور کار باشند.

وزیر راه از پروژه‌های راهسازی شهرهای مرکزی مازندران بازدید کرد2500 میلیارد ریال پروژه راهسازی با حضور وزیر راه در مازندران افتتاح شدبهره‌برداری از پروژه‌های راهسازی ایلام را از بن‌بست خارج می‌کند

کلانتری خواستار رفع مشکل معارض اجتماعی در بخشی از پروژه جاده یاسوج - شیراز با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان سیاسی از جمله فرماندار شد و ابراز کرد: این پروژه‌ جزو اولویت بوده و باید در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه راهسازی پروژه‌های یاسوج - شیراز، پاتاوه - دهدشت و بابامیدان به یاسوج جزو پروژه‌های اولویت‌دار بوده که در مجموع تکمیل پروژه یاسوج - شیراز به دلیل نیاز مردم اولویت بیشتری دارد و برای اتمام پروژه چهار بانده شدن جاده یاسوج - شیراز یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کلانتری با تاکید بر اینکه سرعت و کیفیت در اجرای پروژه‌ها باید مد نظر باشد، خاطرنشان کرد: نباید کیفیت فدای سرعت شود زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ح

R41452/P1357/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم