Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@13:35:41 GMT

رونمایی والورده از مثلث MSG مقابل گرانادا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۲۵۸

رونمایی والورده از مثلث MSG مقابل گرانادا

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال بارسلونا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در هفته پنجم لیگ برتر اسپانیا به مصاف گرانادا می رود.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد که والورده، سرمربی بارسلونا در دیدار امشب از مثلث آتشین خود برای اولین بار رونمایی می کند. مثلث MSG متشکل از مسی، سوارس و گریژمان برای اولین در کنار هم بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی از ابتدای فصل مصدوم بود و فرصت بازی در این فصل لالیگا پیدا نکرده است و در دیدار امشب به میادین برمی گردد. آنسو فاتی پدیده 16 ساله بارسلونا که اخیر خوش درخشیده است در این بازی نیمکت نشین خواهد  بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید

بارسلونا تا چند ماه آینده به خانه نوسازی شده اش برمی گردد.

طرفداری | باشگاه بارسلونا در حال برنامه ریزی برای بازگشت به نیوکمپ است، زمانی که فاز تعمیرات به آنها اجازه دهد تا هواداران دوباره به معبد بارسا بازگردند. کارها با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند و خوان لاپورتا در چندین نوبت به طور علنی اعلام کرده است که در صورت عدم وجود مشکلات غیرمنتظره در طول سال 2024، اعضای باشگاه و هواداران کاتالان ها قادر خواهند بود به خانه خود بازگردند.

 بر همین اساس، همانطور که منابع موثق به موندو دپورتیوو اطلاع داده اند، در حال حاضر یک تاریخ مشخص در تقویم هیئت مدیره بارسا برای بازگشایی اسپوتیفای نیوکمپ وجود دارد: یکشنبه، 15 دسامبر (۲۵ آذر).

هیئت مدیره بارسلونا در ابتدا قصد داشتند بازگشت به نیوکمپ را با تاریخ 125 سالگرد تأسیس باشگاه، یعنی 29 نوامبر که جمعه است، همزمان کنند. با این حال، در نهایت تصمیم گرفته شد که عجله ای در کار نباشد و طبق برنامه قرار است از لیگ درخواست شود که اولین بازی در نیوکمپ جدید در تاریخ 15 دسامبر برگزار شود. این بازی یکی از آخرین بازی های قبل از تعطیلات کریسمس خواهد بود. پیش بینی می شود 60 درصد از کل ظرفیت قابل استفاده باشد؛ نیوکمپ جدید ۱۰۵ هزار نفر ظرفیت خواهد داشت و بارسا می خواهد در این فاز ابتدایی از ۶۳ هزار صندلی استفاده کند و در ادامه به این عدد اضافه کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود