Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با زنگ شکوفه های و جوانه ها 31شهریور ماه دانش آموزان ورودی ابتدایی و متوسطه استان سال تحصیلی را آغاز می کنند.

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع پور در نشست رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان افزود: با نواختن زنگ شکوفه ها و جوانه ها نوآموزان بدو ورود به دبستان و دانش آموزان پایه هفتم سال تحصیلی جدید را روز 31شهریور آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: زنگ مهر و مقاومت نیز روز یکم مهر ماه با حضور بیش از160هزار دانش آموز نواخته و دانش آموزان سال تحصیلی جدید را با شعار «برنامه محوری، مدرسه محوری و کارآفرینی» آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پایه اول ابتدایی تاکنون 14هزار نفر از نوآموزان مورد سنجش آمادگی تحصیلی قرار گرفتند.

زارع پور تصریح کرد: هدایت تحصیلی برای تشویق دانش آموزان به رشته‌های فنی و حرفه ای و ریاضی از اولویت‌های سال تحصیلی جدید است.

وی ادامه داد: موضوع لباس وسرویس مدارس به سازمان دانش آموزی واگذاری شده و با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 30دقیقه زنگ نماز، برنامه حفظ قرآن کریم، توسعه و ترویج فرهنگ نماز و ایثار و شهادت از برنامه های آغازین سال تحصیلی در حوزه پرورشی است.امسال تکالیف دانش آموزان دوره ابتدایی مهارت محور است.

به گزارش ایسنا، در این نشست معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی، تربیت بدنی و سلامت، نهضت سوادآموزی، رئیس اداره ارزیابی و دبیر خانه ستاد ثبت نام مسائل مربوط به حوزه کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آغاز سال تحصیلی شکوفه ها و جوانه ها علمی و آموزشی استانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد