Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و ششمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز  به  ریاست سید رضا صالحی امیری برگزار شد.

یکی از موارد مطرح در نشست امروز تعامل با فدراسیون های بین المللی رشته های مختلف بود. این مسئله با لحاظ کردن در پیش بودن بازی های المپیک و شرایط کسب سهمیه برای این بازی ها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد کمیته ملی المپیک در مورد تعلیق جودو ایران  پیگیری های لازم را با سازمان ها و مقامات بین المللی مربوطه داشته باشد.

موافقت با پیشنهاد کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک برای برگزاری دوره های پیشرفته مدیریت ورزشی DBAو MBA  دیگر موضوع مطرح در نشست امروز بود.

در نشست امروز اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همچنین درخواست کمیل قاسمی مدال آور المپیک لندن در کشتی آزاد برای دریافت مابه التفاوت پاداش مدال آوری خود مورد رسیدگی قرار گرفت. این کشتی گیر آزادکار ایران در المپیک لندن صاحب مدال برنز شد اما به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه دوپینگ کشتی گیران هم وزن وی که صاحب مدال طلا و نقره شده بودند، برنز وی به طلا تبدیل شد.

بر همین اساس قاسمی خواستار پرداخت مابه التفاوت پاداش پای سکوی خود از طرف کمیته ملی المپیک شده بود. در این زمینه مقرر شد تا پس از تایید و ابلاغ رسمی کمیته بین المللی المپیک این موضوع لحاظ شود.

درخواست فدراسیون فوتبال برای دریافت کمک مالی هم دیگر موضوع مطرح در نشست اعضای هیات اجرایی بود. در این زمینه مقرر شد با توجه به بودجه کمیته ملی المپیک، حداکثر مساعدت لازم با فدراسیون فوتبال انجام شود طوریکه میزان پرداختی به فوتبال کمتر از دوره قبل نشود. 

در نشست امروز همچنین از خدمات ۱۰ ساله مجید شایسته رئیس پیشین فدراسیون تنیس تقدیر شد.

کد خبر 4724498 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات اجرایی کمیته المپیک کمیل قاسمی کمیته بین المللی المپیک پاداش قهرمانان ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران دربی کشتی آزاد والیبال تیم ملی فوتبال ایران قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر

علیرضا پیمان پاک اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به واردکنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم.

به گزارش تسنیم، وی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالا‌های اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالا‌های اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالا‌های سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می‌شد، اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالا‌های اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالا‌ها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آن‌ها به موقع تامین شود و در برخی از کالا‌ها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال