Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:10:13 GMT

درمانگاه دامپزشکی در شمال تهران پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۷۱۲

درمانگاه دامپزشکی در شمال تهران پلمب شد

به گزارش عصر شنبه ایرنا از اداره دامپزشکی شهر تهران مجید محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارشناسان اداره دارو و درمان اداره دامپزشکی شهر تهران در بازدیدهای مستمر از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دامپزشکی و داروخانه‌های دامپزشکی شهر تهران، درمانگاه واقع در شمال شهر تهران که اقدام به انجام اعمال جراحی و آزمایشگاهی غیر مجاز و خارج از حدود ذکر شده در پروانه فعالیت خود می کرد با اخذ حکم قضایی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از ۶۹ قلم انواع داروهای غیر مجاز و تاریخ منقضی و لوازم مصرفی و جراحی تاریخ گذشته نیز از این درمانگاه کشف و ضبط شد.  

محمدیان تصریح کرد: هرگونه اقدام به فعالیت درمانی حیوانات مستلزم اخذ پروانه است و انجام هرگونه عمل جراحی تخصصی تنها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دامپزشکی که مجهز به تجهیزات CPR و احیا است  مجاز بوده و دامپزشکان دارای پروانه‌های اشتغال تنها مجاز به انجام فعالیت در حیطه ذکر شده در متن پروانه اشتغال هستند و انجام فعالیت فراتر از حیطه ذکر شده تخلف شناخته شده و قابل پیگیری است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند برای درمان حیوانات خود ضمن مراجعه به مراکز مجاز دامپزشکی، از نوع فعالیت ذکر شده در پروانه فعالیت دکتر دامپزشک نیز مطلع شوند و خدمات خود را متناسب با نوع پروانه دریافت و برای آگاهی و هرگونه مشاوره در این خصوص با شماره تلفن  ۰۲۱۶۶۵۹۱۰۰۵ تماس حاصل کنند.

تهرام/۷۲۴۳//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران دامپزشکی پلمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج