Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:15:53 GMT

کالدرون جنگ دربی را یک روز زودتر شروع کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۷۹۳

کالدرون جنگ دربی را یک روز زودتر شروع کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اظهاراتی که در نشست خبری پیش از بازی با استقلال داشت به نوعی جنگ در دربی را از همین امروز آغاز کرد.

به گزارش مشرق، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار کننده نودمین دربی خواهند بود. نشست خبری این مسابقه با حضور آندره استراماچونی سرمربی استقلال و گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا کالدرون پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود. خبرنگاری در جریان نشست خبری سرمربی سرخ ها از کالدرون سئوالی در خصوص تاثیر غیبت شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی از ترکیب استقلال در بازی فردا سئوالی پرسید. کالدرون که می توانست با یک پاسخ ساده از کنار این سئوال عبور کند، هوشمندانه مسیر مصاحبه را به سمتی برد که آغاز کننده جنگ روانی علیه تیم حریف باشد.

کالدرون در پاسخ به این سئوال مشکلات مالی پرسپولیس را به رخ خبرنگاران کشید و اعلام کرد که وزارت ورزش از تیم استقلال حمایت می کند. این مربی همچنین مدعی شد که شیخ دیاباته مهاجم فعلی استقلال را می خواسته است ولی این بازیکن به خاطر عدم توان مالی پرسپولیس راهی استقلال شده است. وی همچنین تاکید کرد که استقلال مدام از داوری ها شکایت می کند.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی پاسخ کالدرون را داد کالدرون: دیاباته را من می‌خواستم/ خارجی گران برای یک تیم است و ارزانش برای ما!

دقایقی بعد آندره استراماچونی به جای کالدرون روبروی خبرنگاران نشست و خبرنگاری از وی در خصوص اظهارات کالدرون سئوال پرسید. سرمربی ایتالیایی استقلال ابتدا سعی کرد با جملاتی نظیر «به کالدرون احترام می گذارم چون از من بزرگتر است و مربی مشهوری است» آرامش خود را حفظ کند اما ناخواسته وارد جنگی شد که مربی آرژانتینی آتشش را روشن کرده بود.

استراماچونی در ادامه گفت: «نمی دانم چرا  دائما درباره تیم های دیگر صحبت می کنند جز تیم خودشان.  پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است و بازیکنانی با قیمت بالا دارد. آنها بیشترین پرداختی و دستمزدها را نسبت به بقیه تیم ها دارند ... وقتی دیاباته را خواستیم کالدرون مربی پرسپولیس نبود.»

شاید بتوان این بخش از اظهارات دو مربی را مهمترین و برجسته ترین قسمت های این نشست خبری دانست. البته با بررسی صحبت های استراماچونی مشخص می شود دیاباته زمانی به استقلال پیوست که کالدرون سرمربی پرسپولیس بوده است ولی باید دید سرنوشت نتیجه بازی حساس فردا بعد از این آغاز این جنگ «خارج از زمین» چه خواهد شد؛ بخصوص اینکه کالدرون از تجربه بیشتری در مربیگری برخوردار بوده و با این فضاها آشنا است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن گابریل کالدرون پرسپولیس استقلال دربی90

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

به نقل از تسنیم سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898593

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور