Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:25:48 GMT

رژه یگان‌های نیروهای مسلح در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۸۷۶

رژه یگان‌های نیروهای مسلح در کرج برگزار می‌شود

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه یگان‌های مسلح استان البرز در شهر کرج برگزار می‌شود. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،همزمان با سی و یکم شهریور و اولین روز از دفاع مقدس رژه یگان‌های نمونه مسلح استان البرز فردا در کرج برگزار می‌شود ،این برنامه شامل تجلیل از جانبازان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس،سخنرانی و رژه امکانات و تجهیزات نظامی و خودروهای نظامی و انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شودنمایشگاه «گنج مقدس» به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت برپا می‌شودنمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در قم برپا می‌شود

رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان البرز ساعت 8 صبح فردا در بلوار سربازان گمنام با حضور مقامات استانی،فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

همچنین افتتاح نمایشگاه شهرستانی دفاع مقدس، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی از دیگر برنامههای اولین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های فردیس،طالقان،اشتهارد و ساوجبلاغ است.

انتهای پیام/ ع

R7810/P1494/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مراسم رژه نیروهای مسلح در استان زنجان صبح چهارشنبه همزمان با روز ارتش با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد. 

دیگر خبرها

  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی