Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@22:29:00 GMT

پیشبینی داماد نجفی از زمان آزادی شهردار سابق تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۵۹۰۱

ساعت24-علیرضا ببری، داماد محمدعلی نجفی گفت: از طریق فضای مجازی متوجه حکم نقض دیوان شدیم و امیدوارم طی هفته پیشرو آقای نجفی آزاد شود.

ساعتی پیش خبر نقض حکم محمدعلی نجفی از سوی دیوانعالی کشور در شبکه های مجازی منتشر شد  به این ترتیب با اعلام نقص تحقیقات در پرونده، حکم صادر شده از سوی شعبه نهم دادگاه کیفری استان به تائید دیوانعالی کشور نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا ببری، داماد محمد علی نجفی در این رابطه گفت: جزئیاتی از نقض رای دیوان ندارم و در کانال های تلگرامی آن را مطالعه کردم و وکیل ما پیگیر ماجرا است.

او در رابطه با آزادی شهردار اسبق تهران افزود: آقای نجفی در حال حاضر اضافی در زندان است. تا کنون صحبتی در رابطه با آزادی او نشده است.

ببری در خصوص زمان آزادی محمدعلی نجفی اظهار کرد:  پیش بینی من این است و احساس می کنم به احتمال خیلی زیاد طی هفته ای که در پیش است آزاد خواهد شد. امیدوارم مشکلی نباشد و آقای نجفی به زودی آزاد شود.

داماد نجفی در پایان گفت: خبر نقض را شنیده ایم و ظرف امروز و فردا حکم به دست وکیل می رسد و جزئیاتش را اعلام می کنیم.

گفتنی است بر اساس برخی اخبار تائید نشده، شعبه ۴۱ دیوانعالی کشور حکم پرونده محمدعلی نجفی به اتهام قتل همسرش میترااستاد را نقض و اعلام کرد تحقیقات در پرونده ناقص است و باید نظر کارشناسی درباره نحوه شلیک گلوله‌ها اخذ شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی

سریال افعی تهران در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی، چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال افعی تهران به ماجرا‌های یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اولین مقاله اش: تقصیر با مردان است نه زنان / اولین کتابش: پیغمبر دزدان / آنچه محقق داماد در باره باستانی پاریزی گفت
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس