Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرآورد ۹۰ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس و استقلال در فصل جاری برای اولین بار از سرمربیان آرژانتینی و ایتالیایی روی نیمکت خود استفاده می‌کنند و گابریل کالدرون و آندره آ استراماچونی با علم به اهمیت بازی فوق العاده حساس بین این ۲ تیم، در نشست خبری قبل از شهرآورد جنگ روانی و رسانه‌ای راه انداختند تا ثابت کنند مانند سایر مربیان هم وطن خود تبحر خاصی در راه انداختن حاشیه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون که از فوتبال سراسر درگیرانه آرژانتین با جنگ و جدل‌های خاص قاره آمریکای جنوبی به پرسپولیس آمده تاکنون شخصیت آرامی را از خود نشان داده بود، اما با انتخاب نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال برای راه انداختن کری‌های کلامی نشان داد که در این زمینه همانند هموطنان خود مانند دیه گو سیمئونه، دیه گو آرماندو مارادونا و خورخه سامپائولی تبحر ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: استراماچونی پیش‌دستی کرد/ ببازم می‌روم!

او در این نشست با اشاره به محدودیت‌های مالی تیمش برای جذب یک مهاجم خارجی کارآمد مدام به استفاده استقلال از کمک‌های وزارت ورزش و جوانان کنایه زده و جملات سنگینی را علیه رقیب به کار برد که بخشی از آن‌ها را در زیر می‌خوانید.

از روزی که به ایران آمدم مدام می‌گویند استقلال مشکل دارد یا از داور شاکی است، اما این تیم ۷ بازیکن جدید و ۲ بازیکن خارجی گران قیمت گرفته است. می‌خواستم دیاباته را به پرسپولیس بیاورم، اما باشگاه پول نداشت. به همین دلیل نهمین گزینه ام (جونیور براندائو) را با قیمتی ارزان جذب کردم. وقتی تیمی سه بار قهرمان شود طبیعی است به فرزندان دیگر فوتبال ایران کمک شود تا آن‌ها هم قهرمان شوند. امیدوارم آقایان جای شکایت، مسئولیت پذیر باشند. در بازی با صنعت نفت بیرانوند را در اختیار نداشتم، اما شکایت نکردم. وقتی مسئولیت تیم بزرگی را قبول می‌کنید، باید مسئولیت پذیر باشید. بازیکن خارجی گران برای یک تیم (استقلال) است و ارزان برای تیمی دیگر (پرسپولیس).

این جملات سرمربی پرسپولیس بلافاصله با واکنش استراماچونی همراه شد و او هم نشان داد خون ایتالیایی در رگ هایش جاری است و مانند برخی از مربیان نامدار سرزمین چکمه‌ها مانند آنتونیو کونته، جنارو گتوزو، جووانی تراپاتونی، لوچیانو اسپالتی، روبرتو مانچینی حاضر جوابی را خوب بلد است و به صورت کلی مربی‌ای نیست که حملات حریف را بدون واکنش بگذارد.

سرمربی جوان استقلال در مقابل اظهارات کالدرون چنین عباراتی به کار برد.

به کالدرون احترام می‌گذارم چرا که از من بزرگتر است و فرد مشهوری هم محسوب می‌شود، اما نمی‌دانم چرا دائم در باره تیم‌های دیگر صحبت می‌کند. مربی حرفه‌ای می‌داند اتفاق‌های خوب و بد در فوتبال رخ می‌دهد. پرسپولیس بهترین تیم لیگ است که بازیکنان گران قیمتی دارد. آن‌ها دستمزد بالایی می‌گیرند، اما فکر می‌کنم این حرفه‌ای نیست. نمی‌دانم چرا کالدرون درباره دیاباته حرف زده است، اما زمانی که ما این مهاجم را می‌خواستیم، او سرمربی پرسپولیس نبود.

جنگ رسانه‌ای سرمربیان سرخابی ها، بی شک جذابیت و هیجان شهرآورد را افزایش می‌دهد.

حال باید دید در نهایت کدام یک از این مربیان فاتح دوئل حساسی به نام شهرآورد ۹۰ پایتخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: حواشی شهرآورد ۹۰/ از غیبت اسماعیلی و حسینی در شهرآورد تا لو رفتن ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شهرآورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی شهرآورد 90 باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از شایعه بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس یک جای خالی دیگر در لیست خود دارد و گفته می‌شود بحث انتقال یک مهاجم به این تیم همچنان دنبال می‌شود.

به نقل از ورزش سه بعد از جدایی نبیل باهویی و همچنین شهاب زاهدی، این تیم در پنجره زمستانی عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت. البته آنها ابوالفضل بابایی جوان را هم به خدمت گرفته‌اند که طی دیدارهای اخیر فرصت چندانی به دست نیاورده است. موضوعی که باعث شده تا بحث انتقال یک مهاجم آزاد دیگر به این تیم همچنان دنبال شود.

طی روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال انتقال گادوین منشا به پرسپولیس شکل گرفته است. مهاجم نیجریه‌ای که بعد از درخشش در پیکان به عضویت پرسپولیس در آمده بود و زننده یکی از خاطره‌انگیزترین گل‌های این تیم نیز بود. او بعد از جدایی از پرسپولیس سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم در کارنامه دارد و در گل گهر سیرجان نیز آقای گل شد. با این حال حضور در مس رفسنجان باعث نشد او روند گلزنی‌هایش را تداوم بخشد و در پنجره زمستانی نیز از فولاد خوزستان جدا شد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، اما شایعه انتقال منشا به این تیم را رد کرده: نه چنین بحثی شکل نگرفته است. ما فعلا برنامه‌ای نداریم، البته انتقال بازیکن برعهده و تصمیم سرمربی تیم است که چنین درخواستی هم نداشته است.

درویش درباره اینکه آیا آنها اقدامی برای جذب مهاجم خواهند داشت گفت: باید سرمربی نیاز خود را اعلام کند که درخواستی نداشته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888028

دیگر خبرها

  • شروع به کار دستگاه دروگر سنبل آبی در تالاب انزلی
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید
  • آخرین خبر از شایعه بازگشت آقای ستاره به پرسپولیس