Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دشمن تمام قد در میدان حاضر شد و علیه مردم تازه انقلاب کرده وارد جنگ شد و همزمان جنگ داخلی تمام عیار نیز در مرز‌های کشور راه افتاد که به برکت جانبازان و شهدا امروز دشمن ذلیل و ایران عزیز شده است.

وی افزود:دشمن حیران و سرگردان است، اما کشور دارای برنامه روشنی بوده و منسجم‌تر از قبل است تا جایی که دشمن امروز باور کرده در همه جبهه‌ها شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اژه‌ای با اشاره به بلوکه شدن اموال کشور از اوایل انقلاب گفت: این موضوع، جدید نیست و دشمن به دنبال این است که با فشار اقتصادی صبر مردم را لبریز کند. آن زمان از نظر ظاهری چیزی نداشتیم، ولی مقاومت کردیم پس امروز که امکانات و تجهیزات ما بیشتر شده اوضعا ایستادی مان نیز بیشتر شده.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر وجود مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام گفت: به بازرسی کل کشور در قانون اساسی اشاره شده و در اصل ۱۷۴قانون وظیفه این سازمان در حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین آمده است البته دارای اختیاراتی هم بوده بطوری که اجازه بکارگیری بازنشستگان را هم داشته است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای سرخم کردم نظام با افزایش فشار روزانه خود گفت: این اقدامات به زعم دشمن مفید است، باید کمیت و کیفیت تولید داخلی را بالا برد تا از شرایطی که دشمن برایمان پیش آورده پیشی بگیریم چراکه می‌توانیم صادر کننده در خیلی از عرصه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد ناآگاه یا آگاه در مسیر دشمن حرکت می‌کنند افزود: باید با این افراد قاطعانه برخورد کرد. چه بسا افرادی باشند که به خاطر منافع جیب خود حرکت می‌کنند و اگر یک مدیری راه را بلد نیست بازرسان می‌توانند کمک کنید تا جنس بهتری تولید و به دست مردم برسد.

اژه‌ای کشف فساد را صرفا کافی ندانست و گفت: باید بعد از کشف، ببینیم برخورد ما با فساد چگونه خواهد بود. اگر امروز این قسمت را تدبیر نکنیم چه بسا به تولید ضربه بزنیم. اگر ما به موقع وارد نشویم کار از کار می‌گذرد، در سال گذشته دولت احساس کرد برخی امور را نمی‌تواند عادی جلو ببرد پس شورای عالی تشکیل داد.

وی تصریح کرد: بنابراین مواردی که امنیتی باشد به صورت موردی از شورای عالی امنیت ملی اجازه می‌گیرد به هرحال با توجه به شرایط جنگ اقتصادی نمی‌توان همه تصمیمات را به مجلس برد و تصمیماتی به صورت موقت از سوی آن شورا که متشکل از سه قوه است اخذ می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: کار دیگر را قوه قضائیه با همکاری سایر قوا در رابطه با شرکت‌های تعاونی و اعتباری انجام داد. در سال گذشته و قبل از آن دشمن اعلام کرد که نمی‌گذاریم از تابستان داغ ۹۷عبور کنند. شرکت‌های زیادی پول از مردم گرفتند و متوجه شدیم بیش از دو میلیون نفر سپرده گذاری در این شرکت‌ها انجام دادند و بیش از ۹۸درصد از آن مشکل حاد عبور کردیم و اگر اختیار سران قوا نبود و می‌خواستیم به طور عادی به این مسئله ورود کنیم به مشکل بر می‌خوردیم.

وی افزود: تمامی محاکمات امروز منبعث از همان زمان است و چنانچه آن تمهیدات نمی‌شد ممکن بود امروز دچار مشکلات بیشتر می‌شدیم؛ بنابراین بازرسی کل کشور امروز می‌تواند از سازوکار مردمی استفاده کند، همچنین از ظرفیت فناوری‌های جدید نیز باید بهره برد. بهترین افرادی که می‌توانند بگویند قانون اجرا می‌شود یا خیر ذی نفعان آن قانون هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قوه قضاییه سران قوا جنگ داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند

ایسنا/بوشهر رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به بارندگی ولغزنده بودن سطح مسیر در جاده های استان بوشهر رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ محمد صادقی افزود: هم اینک تمام محورهای ارتباطی این استان باز و ترافیک روانی برای آمد و شد وسایط نقلیه برقرار است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مسافران برای نخستین بار در جاده های استان بوشهر رانندگی می کنند بدلیل عدم شناخت مسیر دیگر رانندگان مواظب تغییر مسیرهای ناگهانی این افراد باشند.
وی افزود: عدم توجه کافی به جلو، عدم توانایی در کنترل خودرو، حرکت خلاف جهت رعایت نکردن فاصله طولی علت های اصلی تصادفات جاده ای استان بوشهر هستند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: رانندگان با استراحت کافی، وسایل نقلیه ایمن، عدم استفاده از تلفن همراه، بستن کمربند و توجه کافی به جلو همراه با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • راه اندازی نخستین اتوبوس برقی گردشگری در اصفهان
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • تیم مدیریتی ایلام در مسیر تحقق شعار سال حرکت می‌کنند
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد