Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، مریم ایرانمنش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: اولین مرحله اردو تیم ملی برای آمادگی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک توکیو با حضور ۱۶ بازیکن از ۹ استان برگزار شد و در این اردو با هدف پشتوانه سازی برای تیم ملی از فاطمه غفاری و فاطمه جهانی از کرمان و زهرا صابری از خراسان رضوی جوان‌ترین بازیکنان لیگ سال ۹۷ هم دعوت کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند سال است که در اردو های تیم ملی حضور دارم و این اولین باری بود که دیدم از همان روز اول، بازیکنان با آمادگی کامل و با انگیزه بالایی آمدند که این اتفاق بسیار امیدوار کننده است. خوشبختانه شاهد روند رو به رشد ملی پوشان بودیم و این نشان می‌دهد ما به هدف خود، اصلاح حرکات اشتباه بازیکنان و انجام تمرینات مکمل، رسیدیم و ورزشکاران توانستند به بهترین عملکرد خود برسند.

ایرانمنش ادامه داد: ترکیب تیم ملی به طور حتم در اردوهای آینده تغییر می‌کند و بهترین نفرات در تیم باقی می‌مانند. بازهم از حضور جوانان استفاده خواهیم کرد و اگر در لیگ امسال نیز ورزشکاری با عملکرد فنی بالا وجود داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌کنیم تا شرایط برای ارتقا بازیکنان مهیا شود.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: در این اردو برنامه ترکیبی از تمرینات قدرتی و انعطاف پذیر بود و در کنار کار با توپ، ملی پوشان تمرینات بدنسازی را نیز پیگیری کردند.

وی تصریح کرد: ماه آینده فدراسیون جهانی زمان و مکان رقابت‌های کسب سهمیه ۲۰۲۰ توکیو را اعلام خواهد کرد و ما بر اساس آن برنامه اردوها را تنظیم می‌کنیم تا در فرصت باقی مانده بازیکنان را به آمادگی ازم برسانیم.

ایرانمنش اظهار داشت: در این رقابت‌ها تمام کشورهایی که موفق به کسب سهمیه نشدند حضور خواهند داشت و کار ما برای رسیدن به سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ با وجود تیم‌هایی مانند کانادا و ایتالیا سخت است اما ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و رسیدن به توکیو را دور از دسترس نمی‌دانیم.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم اردوها را به صورت متصل و منظم در محل فدراسیون برگزار کنیم چرا که شرایط سالن و امکانات فدراسیون برای تمرین بازیکنان بسیار مناسب است و از این جهت هم از مسئولان تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم از امکانات برای آمادگی هرچه بیشتر تیم استفاده کنیم.

ایرانمنش ادامه داد: برنامه تمرینات ملی پوشان را بر اساس آخرین قوانین روز این رشته و بر اساس آنالیز بازی تیم‌های حاضر در مسابقات کسب سهمیه و همچنین با توجه به مطالبی که در دوره بین المللی دیده بودم تنظیم کردم و تمام تلاشم این است که ملی پوشان تمرینات به روزتری داشته باشند تا آمادگی آن‌ها افزایش پیدا کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان گفت: در کنار برنامه‌های تیم ملی، به دنبال بحث استعدادیابی و برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان هستیم و در همین راستا با رئیس انجمن هم صحبت‌هایی انجام شده و قرار است در سال جاری فراخوانی برای بانوان علاقمند به والیبال نشسته در رده سنی مشخصی داشته باشیم تا پس از بررسی شرایط آن‌ها بازیکنان جدید را به لیگ و تیم ملی وارد کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار گفت: بازی با هوادار سخت است چراکه یک تیم متحول شده با مسعود شجاعی هستند. هوادار تیمی است که تاسیسش کار خود من بوده و بازی فردا تداعی خاطره است برای من و هوادار. از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته، تیم کاملا پیشرفت کرده است.

او اضافه کرد: ما بنا به سیاست‌مان در پیکان سعی کردیم ذهنیت تیم را عوض کنیم که تیم به نباختن عادت بکند. تا حدودی موفق شدیم و در نیم فصل دوم شرایط خوبی را داریم اما کار تمام نشده است. باید در تمام دقایق بازی باهوش باشیم و تمرکز داشته باشیم.

عنایتی در مورد جوانگرایی پیکان گفت: سیاست باشگاه پیکان مبتنی بر ساختن بازیکنان جوان است که این سیاست را تا حدودی پیش بردیم و موفق بودیم. بازیکنان جوان با کیفیت داریم. هفته پیش مقابل مس رفسنجان دو بازیکن جوانان بازی دادیم و توانستیم به اهداف‌مان برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ بازیکنان جوان بیشتری را بازی بدهیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: شرایط جدولی‌مان بد نیست. چند هفته استرس داشتیم اما از این موضوع فاصله گرفتیم و تلاش می‌کنیم با کمک مجموعه در پایان فصل جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم و فصل را به پایان برسانیم‌.

او در مورد تفکر هجومی رضا عنایتی گفت: ما طبق اهداف‌مان پیش می‌رویم. اگر بازی سه-سه شود بیشتر می‌پسندم تا بازی صفر-صفر بشود. تمرینات خیلی خوبی در پیکان داشتیم و شخصی با مهاجمانم کار کردم و همکارانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و تا حدود زیادی موفق شدیم. باید فکر اساسی هم انجام دهیم که تیم‌مان گل نخورد. چون گل خوردن مختص بازیکنان دفاعی نیست.

عنایتی در مورد بازیکنان جوان تیم اضافه کرد: ما در ذهن‌مان این نیست که با بازیکنان جوان انفرادی کار کنیم چون بازیکنان جوان‌مان کنار باتجربه‌ها بیشتر می‌توانند موفق باشند. جا دارد از بزرگ‌های تیم‌مان تشکر کنم که جوان‌ها با آرامش خاطر کار می‌کنند. سیاست پیکان جوانگرایی و سازندگی است‌. باشگاه پیکان در این موضوع پیشقدم است و تا انتهای لیگ پنج، شش بازیکن جوان معرفی می‌کنیم.

او در مورد تمرین پیکان بلافاصله بعد از رسیدن به فرودگاه گفت: ما چون زمان کمی تا بازی هوادار داشتیم این تصمیم را گرفتیم و هماهنگ کردیم و تمرین ریکاوری را انجام دادیم. اگر این تمرین را نمی‌کردیم یک روز استراحت نداشتیم.

دیگر خبرها

  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
  • امامی سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد
  • جوان به المپیک نرسید
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم