Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:36:42 GMT

پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن برگزار می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۰۹۲

پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن برگزار می‌‌شود

به گزارش ایکنا؛ پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن به همت دانشمندان، اساتید و قرآن‌‌پژوهان در پژوهشکده اعجاز قرآن و انجمن علمی اعجاز قرآن ایران، چهارشنبه، 10 مهرماه، از ساعت 8:30 تا 18 در مرکز همایش‌‌های بین‌‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌‌شود.
در راستای نقد فضای غیرعلمی و تبلیغاتی - ژورنالیستی فعالیت‌‌های اعجاز قرآن در رسانه‌ها، علاوه بر ارائه تصویری علمی و روشمند از مطالعات اعجاز قرآن در این همایش، سه پنل مستقل با عناوین «نقد و بررسی مطالعات اعجاز قرآن در ایران»، «ارائه سریع و صریح فعالیت‌‌های شاخص در زمینه اعجاز قرآن» و «نقد و بررسی پژوهشکده اعجاز قرآن و انجمن علمی اعجاز ایران» اجرا می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌‌مندان برای شرکت در همایش و دریافت گواهی حضور می‌‌توانند، نام و نام خانوداگی، شماره همراه، آخرین مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و شغل خود را به ایمیل quran@sbu.ac.ir ارسال کنند و موضوع ایمیل را ثبت نام در پنجمین همایش ملی اعجاز قرآن کریم ثبت کنند. همچنین شرکت در همایش رایگان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اندیشه همایش ملی اعجاز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های علمی "مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران " و "فلسفه در ایران "در انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه و دکتر رضاپور، استاد مدعو المصطفی، سخنرانان این نشست علمی بودند.

کد خبر 6087546 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ماهگرد ششم تهران