Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در جبهه فرهنگی و عملیات روانی با موج سازی های دروغین و بی اساس به دنبال مشغول‌سازی جامعه به مسائل حاشیه ای است و متاسفانه برخی مسئولان و نمایندگان مجلس هم با سوار شدن بر این امواج، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن ایفای نقش می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، فرمانده سپاه تربت حیدریه ظهر امروز و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دفاع مقدس تنها متعلق به نیروهای مسلح نیست و بلکه در این مدت ۸ سال و همچنین در طول این چهل سال اصناف و بازاریان، زنان و مردان و اقشار مختلف جامعه برای بقا و تقویت انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: روزی دفاع مقدس در جبهه های سخت نظامی بود و امروز نیز این عرصه رویارویی در صحنه های جنگ نرم، عملیات روانی و شبیخون فرهنگی است.

نیک یاد خاطر نشان کرد: جنگ دشمن علیه ملت ایران تمام نشده و بلکه نوع آن تغییر کرده و امروز با عملیات های فریب بخصوص در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دنبال یاس و ناامیدی و جدایی مردم از حاکمیت است و این یعنی دفاع همچنان باقی است و فقط عرصه میدان تغییر کرده است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در جبهه فرهنگی و عملیات روانی با موج سازی های دروغین و بی اساس به دنبال مشغول سازی جامعه به مسائا حاشیه ای است و متاسفانه برخی مسئولان و نمایندگان مجلس هم با سوار شدن بر این امواج، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن ایفای نقش می کنند.

نیک یاد افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می شود که بدانیم امسال در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی که همه مردم با تعظیم شعائر الهی برای سید و سالار شهیدان عزاداری می کردند، ماجرای دروغ دختر آبی توسط رسانه ای در داخل مطرح و به دنبال آن با موضع گیری بدون توجه به اصل موضوع توسط برخی مسئولان و نمایندگان مجلس و چهره ها، موج سازی و فضاسازی رسانه های معاند و بیگانه را به‌مراه داشت.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: این در حالی است که هیچ یک از این مسئولان و نمایندگان و چهره ها که فریب عملیات روانی دشمن در ماجرای دختر آبی را خورده بودند برای پسری که هفته قبل در ورزشگاه آزادی کشته شد هیچگونه عکس العملی نداشتند!

وی بیان کرد: دشمن روزی در فتنه ۸۸ فردی بنام ندا آقاسلطان را نماد آزادی و از آن سوء استفاده می کند و امروز از سحر خدایاری با کلید واژه دختر آبی بهره بردای می کند و لذا می طلبد که رسانه ها و مردم نسبت به این موج سازی ها نیز هوشیار باشند.

اجرای ۶۲ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

فرمانده سپاه تربت حیدریه از اجرای ۶۲ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه ها در سه عرصه شهرستانی، بخشی و پایگاه و مسجد محوری با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می شود.

وی از دیدار با ائمه جمعه، برگزاری اجلاسیه مجمع عالی بسیج، همایش پیشکسوتان، غبارروبی گلزار شهدا و حضور سازمان یافته در نماز جمعه بعنوان برنامه های شاخص شهرستانی یاد کرد و افزود: در این هفته همچنین یادواره های شهدا، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوعات روز، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، برپایی گشت های امنیتی در محله ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از پیشکسوتان توسط حوزه های مقاومت بسیج نیز برگزار می شود.

نیک یاد بیان داشت: در هفته دفاع مقدس و در عرصه بسیج سازندگی دو پایگاه مقاومت افتتاح و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم و نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جلسه هماهنگی افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان، نقش موزه‌های دفاع مقدس در بازگو کردن فداکاری‌های رزمندگان اسلام برای نسل جدید را بسیار موثر دانست و گفت: برای حفظ آثار و ارزش‌های شهدا، این مجموعه را باید در حوزه مادی و معنوی غنا ببخشیم تا جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، دانشجویان و مردم از آن استفاده کنند.

او با اشاره به اهتمام مسئولان برای ساخت موزه دفاع مقدس در گیلان افزود: این استان مهد شهیدان و سرداران در دوران دفاع مقدس است که هر کدام گنجینه و دانشگاه معرفت هستند ولی افتتاح موزه دفاع مقدس گیلان به نسبت سایر استان‌ها با تأخیر آغاز شد، لذا باید با جدیت تمام آن را افتتاح کنیم.

استاندار تصریح کرد: باید توجه به زیست بوم گیلان یک اصل در ساخت موزه دفاع مقدس باشد و حال و هوای دوران دفاع مقدس را برای ما تداعی کند.

در این جلسه سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان، تعدادی از مدیران و شهردار رشت نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود برای تسهیل در بهره برداری این پروژه را بیان کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری گیلان؛ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در مسیر ورودی اصلی به استان و شهر رشت در حال ساخت است.

فاز اول این پروژه ۲ هزار متر مربع زیربنا و یک هکتار محوطه دارد و سوم خرداد امسال توسط رئیس جمهور به صورت ارتباط تصویری همزمان با ۵ استان دیگر افتتاح خواهد شد.

ساختمان مدیریت مرکز فرهنگی و ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، ساختمان‌های احداث شده در فاز اول هستند.

در فاز دوم و سوم نیز ساختمان‌های آمفی تئاتر و گالری‌های موزه احداث خواهند شد که در حال حاضر سازه آمفی تئاتر به پایان رسیده است.

بخشی از محوطه سازی فاز اول توسط شهرداری رشت ساخته شده و قرار است مابقی محوطه سازی نیز اجرا شود تا در آینده به عنوان یکی از پارک‌های شهر رشت بهره برداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد