Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور دستور اقدام فوری فسخ قرارداد با شرکت هیدرواطلس جهت رفع مشکلات «شرکت هپکو» را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هپکو نام شرکتی است که این روزها در صدر خبرهای رسانه های کشور قرار دارد.

این شرکت در سال ۸۵ و در اوج شکوفایی خود با سود خالص سالیانه به ۲۰ میلیارد تومان توسط سازمان خصوص‌سازی به شرکت واگن‌سازی کوثر واگذار می‌شود که این شرکت پس از ۱۰ سال با گرفتن وام‌های کلان به نام شرکت هپکو و سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای دیگر، هپکو را با حدود «۱۰۰۰ میلیارد تومان» بدهی و بدون کم‌ترین پاسخگویی به مراجع ذیصلاح تحویل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن شرکت دیگری با نام هیدرو اطلس در قراردادی مضحک و ناجوانمردانه این شرکت عظیم تولید ماشین آلات سنگین را، در حالی که قیمت تعیین شده برای آن ۲۱۶ میلیارد تومان بوده است، به مبلغ ۱۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت اقساط، تصاحب می کند.

همین موضوع و مشکلات دیگر از جمله عدم تولید در این شرکت باعث نارضایتی و تظاهرات کارگران آن در چند ماه گذشته شد تا جایی که با درخواست های متعدد از مسئولین کشور خواستار حل مشکلات این کارخانه شدند.

سرانجام امروز خبر دستور رئیس جمهور جهت فسخ قرارداد با مالک خصوصی هپکو منتشر شد.

در این نامه ریاست جمهوری به وزرای اقتصادی خود دستور اقدام فوری جهت فسخ قرارداد با شرکت هیدرو اطلس، به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو را داده است که تصویر آن را در زیر مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه اشتهاردی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت صمت درباره واردات خودرو اعلام کرده است: در دولت سیزدهم، پس از ۶ سال توقف ‌واردات خودرو⁩، آیین‌نامه واردات خودرو تصویب و مجوز واردات صادر شد.

وی تأکید کرد: ‌درباره واردات خودرو کارکرده نیز با ارسال لایحه به مجلس مجوز قانونی اخذ و در مرحله اول سال گذشته آیین‌نامه ‌واردات خودرو کارکرده⁩ از مناطق آزاد تصویب و ابلاغ شد.

اشتهاردی افزود: با تکمیل این مراحل تدریجی برنامه‌ریزی شده، سایر روش‌های واردات خودرو نیز در سال جاری در دستور کار ‌ دولت⁩ است.

کد خبر 846535 منبع: ایرنا برچسب‌ها واردات خودرو خبر ویژه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد