Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@08:01:07 GMT

اولین جشنواره ملی عکس ارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۱۵۶

اولین جشنواره ملی عکس ارس برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ارس، یوسف داداش زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد ارس امروز، سی ام شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی عکس ارس با هدف معرفی هرچه بهتر و بیشتر توانمندی‌های این منطقه در حوزه‌های گردشگری، صنعت، کشاورزی، تاریخ و طبیعت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بخش‌های جشنواره را شامل طبیعت «طبیعت بکر و زیبای محدوده ارس، مناظر طبیعی، جنگل‌های ارسباران، حیات وحش، آسمان و شب»، مستند «زندگی بومی، شهری و روستایی، میادین، بازارها، کوچه ها و خیابان ها، اماکن زیارتی و توریستی و تمامی نشانه ها و نمادهای مرتبط با منطقه آزاد ارس» و بخش ویژه با محوریت جلفا از قبیل پوشش، فرهنگ، اغذیه، شیوه های زندگی اقلیمی، توریسم، نشانه های شهر سالم و مدیریت شهری، صنایع و واحدهای تولیدی مستقر در محدوده شهر جلفا اعلام کرد.

داداش زاده در مورد آیین نامه جشنواره نیز گفت: عکس‌ها باید در محدوده منطقه آزاد ارس ثبت شده و زمان تولید عکس‌ها نیز باید در طی سه روز برگزاری جشنواره باشد و ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی است.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره را شنبه ۲۰ مهر ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: اسامی منتخبان مدعو نیز ۲۵ مهرماه اعلام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد ارس، افزود: ثبت نام حضوری شرکت کننده های غیرمدعو(آزاد) نیز از روز دوشنبه ۱۳ آبان انجام می شود و ۱۷ آبان ماه آخرین مهلت تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره است.

داداش زاده در مورد جوایز جشنواره اظهار کرد: جایزه نفر اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم: دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵ میلیون ریال و شایسته تقدیر لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال است، همچنین جایزه بخش ویژه اهدایی مدیرعامل منطقه آزاد ارس شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۴۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند از طریق لینک www.photo.arasfz.ir اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن فرهنگی جشنواره عکس ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریال 92 ساله شد (+تصاویری از اولین پول های ریالی ایران)

عصر ایران - تا پایان سال 1310 هجری خورشیدی، واحد پول ایران "قِران" بود ولی در نوروز 1311 ، "ریال" رسماً واحد پول ایران شد و بانک ملی ایران که حق انحصاری چاپ اسکناس و ضرب سکه را در اختیار داشت، اولین پول های ایران را با واحد ریال به بازار عرضه کرد.






کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واحد پول ایران از قران تا ریال (+عکس)

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • اولین جشنواره کریمانه در شهرستان جم برگزار شد
  • ریال 92 ساله شد (+تصاویری از اولین پول های ریالی ایران)
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • نذرم را با انگشتر متبرک رهبری ادا کردم
  • انتشار جدول محاسبه مزد سنوات کارگران
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال