Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به طور کلی بنده با شفافیت آرا موافقم، اما در شرایط فعلی شفافیت آرا را برای همه نمایندگان مجلس مناسب نمی‌دانم.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره موضوع شفافیت آراء نمایندگان مجلس اظهار داشت: به طور کلی بنده با شفافیت آراء موافقم، اما در شرایط فعلی شفافیت آراء را برای همه نمایندگان مجلس مناسب نمی‌دانم، اگر چه برای شخص خودم مشکلی ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دلیل مخالفتم برای شفافیت همه نمایندگان این است که در مسائل مورد اختلاف اگر آراء نمایندگان اعلام شود، بسیاری از آن‌ها در حوزه‌های انتخابیه خود مورد آزار و اذیت گروه‌های فشار قرار می‌گیرند.
*نمایندگان مورد آزار و اذیت گروه‌های فشار قرار می‌گیرند
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در نتیجه این امر (تحت فشار قرار گرفتن نمایندگان) باعث می‌شود که نمایندگان در مجلس رای واقعی خود را اعلام نکنند و چنین چیزی به ضرر کشور است.

مطهری در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: هر وقت این شرایط تغییر کرد و چیزی به نام گروه‌های فشار نداشته باشیم شفافیت آراء نمایندگان یک امر مفید خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی مطهری مجلس شورای اسلامی طرح شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان امروز دوشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت هر گونه احتمالی، جمهوری اسلامی ایران هم متناسب با آن پاسخ خواهد داد.

عمویی از صهیونیستها خواست که با عقلانیت رفتار کنند و گفت: «آماده استفاده سلاحی هستیم که تا کنون استفاده نکرده‌ایم. ما برای همه سناریوها، برنامه داریم. در این خصوص، با عقلانیت و شجاعت رفتار خواهیم کرد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 14 آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

عمویی با بیان اینکه «پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است»، ادامه داد: «پاسخ ما به اسرائیل، مشروع بود و باید به تجاوزات و جنایات آن پایان داده می‌شد».

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ایران در این حمله، کمی از قدرت خود استفاده کرد، تصریح کرد: ما خواستار تنش در منطقه نیستیم، و این جنایات اسرائیل در غزه است که ثبات را بر هم می‌زند».

عمویی با اشاره به اینکه بهترین کمک آمریکا به صهیونیستها این است که حملات را متوقف کنند، در پایان از همه کشورها خواست که از جنایات صهیونیستها حمایت نکنند.

دیگر خبرها

  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • فلسفی: اولویت مجلس آینده فسادستیزی و شفافیت باشد
  • مبارزه با ملخ مراکشی در بستر تالاب پریشان
  • ببینید | خوشحالی نمایندگان مجلس در صحن از حمله دیشب سپاه به اسرائیل
  • مجلس نمایندگان آمریکا طرح حمایت از اسرائیل را تصویب می‌کند
  • جایگزینی مناسب برای گوشت
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مناسب و کوبنده خواهد بود