Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شریف از برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح از ساعت ۸ صبح فردا (۳۱ شهریور )در سراسر کشور خبر داد.

قدس آنلاین: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد و گفت:  این مراسم از ساعت ۸ صبح آغاز شده و مسئولیت اجرای رژه در تهران ومراکز استان ها با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در بندر عباس با ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه با بیان اینکه در این مراسم گوشه ای از  دستاوردها و توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح در قالب یگان های پیاده و محمول به نمایش در خواهد آمد، گفت: سخنران مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران  رییس جمهور محترم و در بندر عباس  ریاست محترم مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رژه نیروهای مسلح سردار شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نظامی نزاجا به دشمنان: نیروهای مسلح ایران پشیمانتان می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر غلامعلیان امروز ۲۵ فروردین‌ماه در مراسم بزرگداشت سپهبدان ارتش جمهوری اسلامی(شهیدان قرنی و صیاد شیرازی) در کرمان، به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت اسطوره‌های کشورمان را یکی از اهداف برگزاری این مراسم ذکر کرد و افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، وظیفه و رسالت ما آشنا کردن نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی است که باعث مانایی خاک مقدس جمهوری اسلامی برای ما شدند.

بیشتر بخوانید: ۱۰۰ موشک کروز در ایران آماده شلیک به سوی تل آویو

وی با اشاره به تعداد شهدای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج مردمی، در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌هایی که از ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت، سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی در استان برگزار شده، پرداخت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان این مطلب که شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد، عنوان کرد: شهید محمدولی قرنی اولین شهید ترور اما از شهدای مظلوم ارتش جمهوری اسلامی است که سعی کردیم در این مراسم تا حدودی او را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهید قرنی نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال‌های ۵۷ و ۵۸ و همچنین در انسجام واحدهای ارتش و مبارزه با گروهک‌ها داشت.

غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226943 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • فردا مدارس هرمزگان غیرحضوری برگزار می شود
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • دادستان کل کشور از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت قدردانی کرد
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • ◄ افزایش 27 درصدی ترانزیت خارجی در بخش کانتینری
  • هشدار نظامی نزاجا به دشمنان: نیروهای مسلح ایران پشیمانتان می‌کنند
  • رژه روز ارتش در کرمانشاه برگزار می‌شود/ پاسخ ایران به تعدی دشمنانش پشیمان‌کننده‌ است