Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:25:47 GMT

واکنش زیدان به احتمال حضور مورینیو در رئال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۱۸۹

واکنش زیدان به احتمال حضور مورینیو در رئال

سرمربی رئال مادرید نسبت به احتمال حضور سرمربی پرتغالی در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته پنجم لالیگا به مصاف سویا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی درباره احتمال برکناری‌اش گفت: اگر بخواهم رسانه‌ها را بخوانم من از مادرید اخراج شده‌ام! احساس قدرت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به من یاد داده‌اند که هرگز ناامید نشوم و تا آخرین لحظه به تلاشم ادامه دهم.

سرمربی رئال مادرید در رابطه با دیدار فردا اظهار کرد: مقابل صدرنشین لالیگا بازی می‌کنیم و باید پیروز شویم. از سختی کار در مادرید آگاهم. یک بازی سخت در پاریس داشتیم و یک دیدار دیگر پیش رو داریم تا شرایط را بهتر کنیم.

بیشتر بخوانید:

هواداران رئال خواهان بازگشت آقای خاص

سرمربی فرانسوی در مورد استعفای احتمالی گفت: به جدایی فکر نمی‌کنم. تنها به پیروزی در بازی فردا فکر می‌کنم. شما (خبرنگاران) اینجا هستید تا صحبت کنید و به خوبی این کار را انجام می‌دهید. سختی‌هایی را که از آن صحبت می‌شود نمی‌توانیم کنترل کنیم.

از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه احتمالی برای جایگزینی زیدان یاد می‌شود. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: صحبت کردن درباره این موضوع مرا آزار نمی‌دهد. شرایط اینجا این‌چنین است. اگر در یک بازی شکست بخورید باید همه چیز را تغییر دهید.

او درباره استراحت دادن به بازیکنان گفت: باید به بازیکنان یک روز استراحت می‌دادیم. انجام هفت بازی در ۲۱ یک روز زیاد است. پنجشنبه این کار را کردیم.

زیدان همچنین اظهار کرد: تصمیم گرفتم به مادرید برگردم چون برای پروژه جدید، قدرت را در خودم دیدم. اکنون اینجا هستم و برای آن تلاش خواهم کرد. باید برای رسیدن به اهدافمان همه باید در کنار هم باشیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن واکنش زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید لالیگا مورینیو فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، نام پپ گواردیولا مترادف با مشکلات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپاست. بله، درست است که رئال توانسته پپ را زمانی که او در بایرن بود و حتی روی نیمکت سیتی حذف کند، اما حقیقت این است که سرمربی اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا بیشترین ضربه را به رئال زده است.

در مجموع سه بار گواردیولا رئال مادرید را از لیگ قهرمانان حذف کرده است. اولین بار در سال 2011 بود که او روی نیمکت بارسلونا بود. دو بار دیگر در سال های 2020 و 2023 در منچسترسیتی. حالا گواردیولا با چهارمین حذف رئال مادرید در لیگ قهرمانان آماده می شود.

سرمربی کاتالان  به مصاف رئال مادریدی خواهد رفت که متخصص پایان دادن به منطق و از بین بردن تمام آمارهای منفی است. رئال از سال 2004، یعنی 20 سال پیش، که مقابل موناکو حذف شد، دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنار نرفته است.

از آن به بعد رئال همیشه این مرحله را پشت سر گذاشته و تاکنون یازده بار موفق به صعود به نیمه نهایی شده است. 

بازی رفت در برنابئو 3-3 مساوی شده و باید دید رئال امشب برابر کابوس چمپیونزلیگی‌اش ورق را بر می گرداند یا خیر؟

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان