Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان عزیز، بدین‌وسیله نظر پذیرفته‌شدگان نهایی كدرشته محل‌های پذیرش دوره‌‌ كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1398 دانشگاه جامع علمی ـ ‌كاربردی را به موارد زیر معطوف می‌دارد:
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوی موفقیت برای كلیه داوطلبان عزیز، بدین‌وسیله نظر پذیرفته‌شدگان نهایی كدرشته محل‌های پذیرش دوره‌‌ كاردانی فنی و دوره كاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1398 دانشگاه جامع علمی ـ ‌كاربردی را به موارد زیر معطوف می‌دارد:
الف) بر‌اساس ضوابط مربوط به گزینش هر یك از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش ‌دوره‌‌های مذكور از بین داوطلبانی كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، براساس اولویت كدرشته‌محل‌های انتخابی ‌و ظرفیت‌های‌ تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


كلیه پذیرفته‌شدگان می بایست برای ثبت‌نام از روز یك‌‌شنبه مورخ 98/06/31 لغایت سه‌شنبه 2/7/98 با در دست داشتن مدارك مندرج در بند «ب» این اطلاعیه و با توجه به كدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذكور به موسسات محل قبولی خود مراجعه نمایند.
تذكر مهم:
كلیه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه كد قبولی خود مراجعه نمایند بدیهی است عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
ب) مدارك لازم برای ثبت‌نام:
1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
3- تصویر كارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
4- اصل دیپلم كامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یك برگ تصویر آن.
5- گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه دوم (برای داوطلبان نظری، فنی و حرفه‌ای و كاردانش نظام آموزشی 3-3-6) و یا دیپلم سه ساله نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی (نظری، فنی و حرفه‌ای و كاردانش) با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یك برگ تصویر آن.
6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی كه تاكنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7- گواهی اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حكم كارگزینی یا قرارداد معتبر انجام كار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
8- مدركی كه وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 4و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید (برای برادران).
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرائی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سعید اشرفی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموختگان، تحویل دانشنامه بدون مراجعه حضوری به واحدهای استانی از طریق دفاتر پستی دولتی سراسر کشور انجام می‌شود.

مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: بر این اساس، شخص دانش‌آموخته و یا وکیل قانونی وی می‌بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از دفاتر پستی دولتی سراسر کشور که آدرس آنها در پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش اداره کل خدمات آموزشی درج شده است مراجعه نموده و پس از ارائه مستندات لازم و درج آدرس دقیق واحد استان محل تحصیل و آدرس محل سکونت، دانشنامه پایان تحصیلات خود را به صورت پستی دریافت می‌کند.

شرفی تصریح کرد: این طرح در راستای اصلاح فرآیندها و تسهیل دسترسی دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی به دانشنامه پایان تحصیلات طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بیش از ۵۰ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • دکتر طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی کارکنان و اعضای هیأت علمی
  • صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد