Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل عواید موقوفات خاص اظهار کرد: بر این اساس تفاهم‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد به امضا رسیده و همچنین از بین مراجعات حضوری هم افرادی که نیاز به کمک دارند شناسایی می‌شوند. وی افزود: امسال هم طرح مذکور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال برای تامین کیف و لوازم‌التحریر ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان قم اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه به این ترتیب و از محل عواید موقوفات، کیف‌های مدرسه و لوازم التحریر مورد نیاز برای حدود ۹ ماه تحصیلی ویژه دوره‌های ابتدایی و دبیرستان خریداری شد، یادآوری کرد: برای اهدای این لوازم به افراد مد نظر، همایشی با عنوان «مهر تحصیلی» برگزار شد.   وی ادامه داد: در همایش مذکور و پس از اجرای برنامه‌های متنوع و ضیافت ناهار، کیف‌های تهیه شده در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.   اسکندری با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی همه ساله و در نیمه دوم شهریورماه اجرایی می‌شود، گفت: خیراندیشان و نیکوکارانی که مایل هستند در اجرای طرح همکاری کنند، می‌توانند به ادارات اوقاف استان در بخش‌ها و نواحی مختلف مراجعه کنند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قم خبرگزاری قرآنی خبرگزاری ایکنا ایکنا مهر تحصیلی اوقاف قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید
  •  ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای همسطح‌سازی معابر منطقه ۸ اصفهان