Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری فرد امروز شنبه و در آستانه دربی شماره 91 راهی منزل بیوک وطنخواه شد تا از این پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس عیادت کند.

مدیرعامل پرسپولیس را در جریان این برنامه، اژدر شهابی مدیر روابط عمومی باشگاه و حسین خبیری همراه می‌کردند.بیوک وطنخواه که اکنون 76 سال دارد به عنوان بازیکن در پرسپولیس بازی کرد و پس از بازنشستگی از دوران بازیگری، در سال 1354 هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری فرد و گروه همراه پس از عیادت مربی سابق سرخپوشان، برای عیادت از علیرضا عزیزی دیگر پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس راهی منزل وی شدند. عزیزی که اکنون 70 سال سن دارد، چند سالی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. او از تکنیکی‌های تاریخ فوتبال ایران است که با دریبل‌های ریز و سریع خود مشهور شد و سابقه بازی در تیم ملی و پرسپولیس را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم با هم به رقابت پرداختند.
سید حسین صادقی افزود: در پایان این بازی‌ها تیم جوانان عزیزی با نتیجه ۴ به یک بر تیم اتحاد طولدان پیروز و قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس