Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه پلیس در راستای حمایت از تولید داخل و تحقق شعار سال با هرگونه قاچاق کالا و ارز در استان به‌صورت ویژه برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر اساس همین وظیفه ذاتی پلیس ناجا با اقدام به‌موقع مأموران، نیروی انتظامی یک دستگاه تریلی را مقابل پلیس‌راه سمنان دامغان متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضمن بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته هشت هزار و ۹۰۰ متر پارچه خارجی قاچاق کشف شد، افزود: بر طبق اظهارنظر کارشناسان امر ارزش این محموله بالغ‌بر شش میلیارد ریال برآورد شده است و همچنین باید گفت که راننده خودرو پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اعتراف به 21 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مدتی قبل یکی از معتادان سابقه‌دار شهر سمنان هنگام ارتکاب جرم سرقت درگشت‌های شبانه و هدف‌دار مأموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهر دستگیر شد، ابراز داشت: پس از تشکیل پرونده و هماهنگی قضایی مجرم با دستور مقام قضایی به زندان انتقال یافت.

حسنی در ادامه تصریح کرد: بعد از دستگیری پلیس در پیگیری‌های ریشه‌ای و مجدانه خود برای کشف جرائم احتمالی از این مجرم سابقه‌دار، سرنخ‌های جدیدی پیدا کرد.

وی به جمع‌آوری اطلاعات و ادله‌ی محکم پلیسی در این راستا اشاره کرد و افزود: متهم با هماهنگی‌های لازم به کلانتری مذکور تحویل و پس از بازجویی‌های تخصصی پلیس، به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان سمنان اعتراف کرد.

اعتارف ناپدری و پسر به 20 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف ناپدری و پسرش به ۲۰ فقره سرقت در مهدی‌شهر خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان مهدی‌شهر با توجه به حساسیت موضوع پیگیری‌های جدی پلیس در این راستا آغاز و پس از تحقیقات و بهره‌گیری از تجهیزات نوین پلیسی رد پایی دو سارق سابقه‌دار در وقوع این سرقت‌ها پیدا شد.

حسنی بابیان اینکه دو متهم در اقدام غافلگیرانه و ضربتی مأموران انتظامی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شدند، تصریح کرد: در ادامه روند بررسی ماجرا متهمان ناپدری و پسرش در اظهارات خود به ۲۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان مهدی‌شهر اعتراف کردند.

وی افزود: با توجه به کشف برخی از اموال مسروقه از سارقان و تحویل آن‌ها به مالباختگان، سارقان با صدور قرار وثیقه دو میلیارد و ۴۰۰ میلیونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع نزاع و درگیری و قتل برادر به دست برادر در شاهرود خبر داد و گفت: ضارب دقایقی بعد از حادثه توسط پلیس دستگیر شد که بررسی ابعاد این ماجرا همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4724563

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان عبدالله حسنی دستگیری سارق قاچاق اربعین حسینی بوشهر قزوین هفته دفاع مقدس شهرکرد ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا سانحه تصادف گرگان ایلام بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نصرالله طاهری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت در سطح شهرستان بشرویه، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بشرویه بیان کرد: کارکنان پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به یک فقره سرقت پرندگان خانگی اعتراف کردند.

سرهنگ طاهری با بیان اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک نفر مالخر نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنین برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، یادآور شد: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6063586

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • سرقت در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان