Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:10:01 GMT

اعتراض فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۶۳۸۳

اعتراض فدراسیون کشتی ایران به اتحادیه جهانی

با توجه به اتفاقات پیش آمده در دیدار نیمه نهایی وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان بین امامی، نماینده کشورمان و کایپانوف نماینده کشور میزبان، که موجب بازماندن امامی از دیدار فینال شد، فدراسیون کشتی در نامه ای اعتراض رسمی خود را به نحوه قضاوت این مسابقات به اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد و و خواستار بازبینی مجدد فیلم این رقابت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، به فن چهار امتیازی امامی ۲ امتیاز داده شد و لحظات پایانی این دیدار نیز نماینده کشورمان نسبت به اجرای فن و خاک حریف اقدام نمود که داوران، اعتقادی به ۲ امتیاز خاک نماینده کشورمان نداشتند و به همین دلیل وی از راه‌یابی به دیدار فینال بازماند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران گفت: بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیربازی، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری داشتیم، اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب 5 سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد که جا دارد به مسئولان این فدراسیون،مربیان و ملی پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم. قطعا قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند روزهای خوشی بخصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس 2024 خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته هایی که هنوز درگیر رقابت های انتخابی کسب سهمیه هستند خواهد بود و طبق پیش بینی هایی که  وجود دارد در صورت تدوام موفقیت رشته های المپیکی کشورمان در رقابت های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از 35 نفر برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد